Announcement
Collapse
No announcement yet.
Seat Arosa/SPL dynamics editon
Collapse
X
-
Re: Seat Arosa/SPL dynamics editon
Örjan vet du hur mycket man tappar på att ha porten till baslådan som du har istället för att ha den längst bak i linje mot bakrutan? Är det knappt märkbart? Funderar på att göra en liknande lösning i bmwn..
Comment
-
Originally posted by Kulan View PostÖrjan vet du hur mycket man tappar på att ha porten till baslådan som du har istället för att ha den längst bak i linje mot bakrutan? Är det knappt märkbart? Funderar på att göra en liknande lösning i bmwn..
You go girl! , snart dags för eftermiddagsbajsen!
Comment
-
Originally posted by Stickan View PostÖrjan skiter i nummer, så länge han kan spelar så öronen blöder så är han nöjd
You go girl! , snart dags för eftermiddagsbajsen!
Comment
-
Originally posted by Kulan View PostÖrjan vet du hur mycket man tappar på att ha porten till baslådan som du har istället för att ha den längst bak i linje mot bakrutan? Är det knappt märkbart? Funderar på att göra en liknande lösning i bmwn..
anledning till att jag byggde så va för att de va de enda sättet att få dit porten på ett vettigt vis.. å med erfarenhet ifrån andra byggen så brukar de spela högts mes basar å port uppåt alt. basar uppåt å port bakåt.
Comment
-
Originally posted by evilaudio View Postska jag va helt ärlig så har jag ingen som helst aning.. de e sååå oilka från bil till bil å beroende på vad man bygger med för saker samt avstämmning med mera.
anledning till att jag byggde så va för att de va de enda sättet att få dit porten på ett vettigt vis.. å med erfarenhet ifrån andra byggen så brukar de spela högts mes basar å port uppåt alt. basar uppåt å port bakåt.
By the way, keep up the good work som vanligt!
Comment
-
Originally posted by Kulan View PostJapp förstår det, jag har platsbrist så måste bygga typ liknande som dig med porten. Det blir säkert bra
By the way, keep up the good work som vanligt!
ska göra så gott jag kan =)
Comment
-
-
Tummen upp helt klart!Fd tävlande med min Citroën C5.
Svensk mästare Advanced Unlimited 2012
sigpic
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren
Comment
Comment