Kör analog lågnivå in på en meter typ..
Kablen mellan drc och boxen ligger i en snygg kringla ovanpå facket nu...
Strapsat och klart
Men skulle jag av nån anledning känna för det så kan jag korta den en dag men jag tror inte den ska ställa till problem
Ni andra tack men jag känner att placering av kablar är det det som kommer bli det det svåra att få till perfekt
Kör analog lågnivå in på en meter typ..
Kablen mellan drc och boxen ligger i en snygg kringla ovanpå facket nu...
Strapsat och klart
Men skulle jag av nån anledning känna för det så kan jag korta den en dag men jag tror inte den ska ställa till problem
Ni andra tack men jag känner att placering av kablar är det det som kommer bli det det svåra att få till perfekt
Undrade bara för det hade varit en rätt jobbig placering ifall du skulle kört digitalt in då DRCn agerar volymkontroller.....därav min egna placering i ventilationsutnlåset
Fy fan vad snabb du är :P
Satt och grubblade mycket när jag åkte hem, men hade inte en tanke på att lägga mig och skruva. Iofs fyllde tjejen år. Vilket jag nästan glömt bort. Tack facebook
Undrade bara för det hade varit en rätt jobbig placering ifall du skulle kört digitalt in då DRCn agerar volymkontroller.....därav min egna placering i ventilationsutnlåset
Ser bra ut förresten
Volymen vill jag fortsätta sköta via ratten
Tack
Idag blir det nog till att dra en hel armada med kablar
Fy fan vad snabb du är :P
Satt och grubblade mycket när jag åkte hem, men hade inte en tanke på att lägga mig och skruva. Iofs fyllde tjejen år. Vilket jag nästan glömt bort. Tack facebook
Kliade ju i fingrarna sören
Jag har lite svårt att va still ibland
Läst om ditt imponerande bygge. Har själv en E91 och skall montera en bas i samma utrymme som du monterade i. Vilken tjocklek valde du på MDFen i baffeln?
Hur ser baffeln ut på undersidan?
Monterade du några stag i lådan?
tjena! har följt hela din tråd och hoppas det kommer fler uppdateringar! grymt bygge
jag ska själv nog införskaffa mig en e91a. jag undrar bara vart jordar du dina steg finns det nån bra plats i bagaget med bra jord ?
På förarsidan bak på hjulhuset finns en jordpunkt. Det funkar bra att jorda på höger sida också där batteriets minuspol är ansluten till chassit.
Jag valde att jorda på vänster sida eftersom mina steg är monterade där.
Comment