Ja jo du ser ju bilderna diffen har gått 28000 mil och själva pinnen som håller dreven va ju rejält nergången och glappade nog rätt bra . Och lådan gick inte samtidigt synkar på 2ans växel..
Men vet folk som knäckt lådor när diffen har gått med. Diffen tvärlåser och kan knäcka lådan då med om man ha otur=) Men så va de inte för mig va jag vet iaf. Skulle som sagt byta lådan pga synkring va nog i stort sätt borta på 2 ans växel.hehe
Fick paket idag igen nämligen en ny huvudenhet Riktigt trevlig
Ny fjärr, ny front, ny monteringsram så är i bra skick
lite som jag har tänkt sätta i bilen. Alpine 9887R, Slutsteg kicker 350.4, Kole audio steget, RE audio sxx 15.2D, Topgear 50A batteriladdare. Sen två Tec Spl6hs. Fattas 3,5" trius på bilden.
Det som mer behövs köpas in är ju ett par vettiga diskanter och minst ett extra batteri
Är tveksam till att du behöver diskanter om du har triusarna som bredband med HP på 160-200hz o sen spela dem hela vägen uppåt.
Men det kanske behövs i din bil, jag ska testa koppla in mina Vifa TG9FD (Trius) i bilen snart och jämföra med Amega koaxerna, hemma tycker jag dem låter kanon iaf.
Comment