Tjenare
Varit och hämtat en bruksbil nu som jag tänkte jag skulle bygga ljud. Troligtivs något enkelt men ska ändå se stiligt ut Ska vara enkelt att plocka ut baslåda och steg så jag kan använda bagaget utan behöva vara rädd att ta sönder något..
Huvudenhet: ej köpt än
Bas: Impact 6716
Steg: Kole Audio 3000qx1
Framsystem: Ej bestämt ännu( Ligger på ett par triusar & TEC Spl6hs)
Steg: Kicker 350.4
Batteri:3 st Banner Runningbull 75Ah
Batteriladdare: Topgear 50A Fastmonterad
Strömkablar: 70mm2
Tanken är att få ett bygge klart tills den 2 januari när blekingebilradio har tävling. Sen kommer det plockas ut igen så ska jag bygg ett seriösare bygge Om bilen överlever vintern
ganska matt och ful=) Tur jag vann en bilvårdsväska här
blev helt klart nöjd med resultatet=)
Här ska jag föröska få till något bygge.. hehe Har iaf börjat med att montera 5.25 på rätt ställe så jag fick dit org. högtalargaller
Ska testa lägga på dessa fälgarna imorgon se hur de bli 15x7" Med 155/60 Vinterdäck
Mvh Nicklas
Varit och hämtat en bruksbil nu som jag tänkte jag skulle bygga ljud. Troligtivs något enkelt men ska ändå se stiligt ut Ska vara enkelt att plocka ut baslåda och steg så jag kan använda bagaget utan behöva vara rädd att ta sönder något..
Huvudenhet: ej köpt än
Bas: Impact 6716
Steg: Kole Audio 3000qx1
Framsystem: Ej bestämt ännu( Ligger på ett par triusar & TEC Spl6hs)
Steg: Kicker 350.4
Batteri:3 st Banner Runningbull 75Ah
Batteriladdare: Topgear 50A Fastmonterad
Strömkablar: 70mm2
Tanken är att få ett bygge klart tills den 2 januari när blekingebilradio har tävling. Sen kommer det plockas ut igen så ska jag bygg ett seriösare bygge Om bilen överlever vintern
ganska matt och ful=) Tur jag vann en bilvårdsväska här
blev helt klart nöjd med resultatet=)
Här ska jag föröska få till något bygge.. hehe Har iaf börjat med att montera 5.25 på rätt ställe så jag fick dit org. högtalargaller
Ska testa lägga på dessa fälgarna imorgon se hur de bli 15x7" Med 155/60 Vinterdäck
Mvh Nicklas
Comment