Tänkte väl kanske slänga upp en liten tråd här så man kan ta åt sig lite tips och sånt om hur man borde göra när man bygger
Bilen i sig är en gammal A4 avant 1.8T från -98 som nyss slagit om till 14k.
Ruskigt dåligt med plats i dessa bilar vilket gör att man inte får plats med det man vill
Så det får bli lite budgetbygge helt enkelt
Fram har jag väl börjat göra om efter det gamla som satt i..tänkte att man skulle få ut lite mera ös fram så man inte alltid är beroende av sub bak om man behöver lasta.
Hu är just nu en Pioneer p88rsII
Framsystem: RE XXX 6,5c. Kommer ett till snart får vi hoppas
Steg fram: Velocity burning desire
Sub: DD 9510
Steg sub: Antingen ett gz eller dd
Har aldrig hållit på nå mkt med plast och sånt så klaga inte så mkt
Kommer nog gå ganska sakta då jag är hemma och är pappaledig och tjejen jobbar typ jämt så man får vara glad om man kan köra en dag i veckan
Utgångsobjektet:
På med baffel
En gammal filt
Kleta kleta
Slipa spackla osv
Påbörjat att förstärka insidan..tog slut på härdare så det blir att åka och handla nu och fortsätta
Gammalt hederligt klass AB..ger just nu 2x500wrms till ett kit..blir ett kit till och köra 4ohm så det blir lite mindre kräm
Den här känner väl dom flesta igen..slank in i originalhålet bara
Och själva bilen här..med vinterpuckar och extraljusen på
Man ska börja träna i tidig ålder sägs det
En timme med 1000 papper och autosol så var rosten borta iaf
Och så en liten på framsidan..kommer nog dölja hela konen med ny kolfiberkåpa sen
Bilen i sig är en gammal A4 avant 1.8T från -98 som nyss slagit om till 14k.
Ruskigt dåligt med plats i dessa bilar vilket gör att man inte får plats med det man vill
Så det får bli lite budgetbygge helt enkelt
Fram har jag väl börjat göra om efter det gamla som satt i..tänkte att man skulle få ut lite mera ös fram så man inte alltid är beroende av sub bak om man behöver lasta.
Hu är just nu en Pioneer p88rsII
Framsystem: RE XXX 6,5c. Kommer ett till snart får vi hoppas
Steg fram: Velocity burning desire
Sub: DD 9510
Steg sub: Antingen ett gz eller dd
Har aldrig hållit på nå mkt med plast och sånt så klaga inte så mkt
Kommer nog gå ganska sakta då jag är hemma och är pappaledig och tjejen jobbar typ jämt så man får vara glad om man kan köra en dag i veckan
Utgångsobjektet:
På med baffel
En gammal filt
Kleta kleta
Slipa spackla osv
Påbörjat att förstärka insidan..tog slut på härdare så det blir att åka och handla nu och fortsätta
Gammalt hederligt klass AB..ger just nu 2x500wrms till ett kit..blir ett kit till och köra 4ohm så det blir lite mindre kräm
Den här känner väl dom flesta igen..slank in i originalhålet bara
Och själva bilen här..med vinterpuckar och extraljusen på
Man ska börja träna i tidig ålder sägs det
En timme med 1000 papper och autosol så var rosten borta iaf
Och så en liten på framsidan..kommer nog dölja hela konen med ny kolfiberkåpa sen
Comment