Efter lite förslag på vad jag ska göra av Seas 8" mid/basarna,så lutar det åt att jag använder dom (kanske) på brädan ihop med mina diskanter,istället för 6,5" midarna.
Jämnför man frekvenssvaret mellan 6,5" och 8",så skiljer det väldigt lite,dom spelar nästan lika snyggt.men 8" går lite djupare.
Men först ska jag testa lite mellan 6,5" och 8" innan jag bestämmer mig.
Fräste ut 9mm som botten ser ut på batteriet,sen skruvat fast batteriet.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bagaget under uppbyggnad.
Lite pyssel innan man vet hur man ska ha det.
Kommer att bli ett slutsteg på varje sida,samt 2st bakom baslådan.
Kommer bygga in hjulhusen,med små klädda,lutandes lådor.
Kul
Kämpa på!
Redan ivrig på fler Genesis bilder som kan agera inspiration så man själv får tummen ur att bygga om nu när man utökat familjen med ytterligare 2 silvriga gobitar
Kul
Kämpa på!
Redan ivrig på fler Genesis bilder som kan agera inspiration så man själv får tummen ur att bygga om nu när man utökat familjen med ytterligare 2 silvriga gobitar
Håller just nu på att fixa alla kablar.Håller på att isolera alla med aluminiumfolie och skärmstrumpor.
Och förtennar ändarna mot korrision.Tror egentligen inte det behövs,då bilen bara kommer att användas på sommaren.och står sen i varmgarage på vintern.
Ändorna ska vara olika långa,beror på att jag tycker det ser bäst ut så vid monteringen sen.
Comment