Announcement
Collapse
No announcement yet.
MercLoud
Collapse
X
-
Re: MercLoud
Originally posted by Dreddan View PostNej nej, bara speciella tillfällenSponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Såja, har gjort lite idag, tagit ur alla batterierna och dämpat baljan då det är en del vägljud därifrån samt borrat infästningshål för mina batteriklackar och sen har jag satt tillbaks batterierna och slipat iordning strömskenorna.
Imorgon ska jag slipa de sista skenorna och sen bulta fast klackarna då jag hade för korta bultar idag.
Comment
-
Originally posted by Dreddan View PostSåja, har gjort lite idag, tagit ur alla batterierna och dämpat baljan då det är en del vägljud därifrån samt borrat infästningshål för mina batteriklackar och sen har jag satt tillbaks batterierna och slipat iordning strömskenorna.
Imorgon ska jag slipa de sista skenorna och sen bulta fast klackarna då jag hade för korta bultar idag.Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
Comment
-
Dennis ska ju ta sig en dagstur upp till Sundsvall ju, eller hur var det nu vi sa? :PImportör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
Comment
Comment