De var riktigt snygga! Vad kostar det egentligen att själv göra en liknande kabel på 5m?
Jag vet faktiskt inte , fick ett kanon pris på ett helt paket med Supra kablar+kontakter när bygget var i sin linda men det var ju ett tag sedan nu , Priser kan annars Horsyhorse på Seastreams ta fram om du kontaktar honom
Förresten var jag ute i bilen idag och dubbelkollade allt och sedan satte mig och justerade lite , är inte tillbaka där jag var i höstas men ganska nära tror jag och tycker nu det låter ganska bra men det är ngt i ljudet jag inte kommer överrens med helt , jag tror det ligger i mellanregistret. Kom på att en skillnad emot förra året är att jag lagt lite dämpull runtom och under mellanregistrena till iår då jag tänkte att det kanske kan bli bra , var detta dumt kanske och hur mkt samt hur brukar en sådan grej påverka ljudet?
Kom på att en skillnad emot förra året är att jag lagt lite dämpull runtom och under mellanregistrena till iår då jag tänkte att det kanske kan bli bra , var detta dumt kanske och hur mkt samt hur brukar en sådan grej påverka ljudet?
Comment