Grattis o lycka till i advanced ,du hör klart hemma i minst den klassen.
Tack! Som det ser ut nu så blir det nog advaced först nästa säsong då det inte riktigt gått som jag tänkt med luckorna över stegen så golvet måste ur bilen och göras om för att det skall bli bra , sen behöver jag fixa till en hel del annat för att kunna tävla seriöst i den klassen.
Igår fick jag äntligen tid över att pyssla lite med bilen Fixade kondingarna så att de visar rätt spänning samt satte på ny krympslang på strömkablarna så att inga kardeler längre är synliga.
Uppkopplat strömblock från en av kondingarna:
Vridpot till displayen:
Gammal krympslang:
Ny som går över kardelerna en bit då inte höljet på kabeln inte går att få in ända emot förskruvningarna på kondingarna:
[/QUOTE]Tack! Som det ser ut nu så blir det nog advaced först nästa säsong då det inte riktigt gått som jag tänkt med luckorna över stegen så golvet måste ur bilen och göras om för att det skall bli bra , sen behöver jag fixa till en hel del annat för att kunna tävla seriöst i den klassen.[/QUOTE]
Tack! Som det ser ut nu så blir det nog advaced först nästa säsong då det inte riktigt gått som jag tänkt med luckorna över stegen så golvet måste ur bilen och göras om för att det skall bli bra , sen behöver jag fixa till en hel del annat för att kunna tävla seriöst i den klassen.
NEJ den här bilen vill vi se i Sundsvall!
Iofs så kan man ju vara med även fast man inte är klar med bilen och ta minus poängen men det känns inte helt seriöst så OM jag skulle åka dit blir det Experienced isåfall............hmmmm får fundera på saken
Comment