Så.. Då saknaden efter min kära Alfa blev på tok för stor så bestämde jag mig i Juni för att hitta en ersättare. Som de allra flesta i vårt kära bilstereoland redan vet så brukar jag sällan göra det som sig bör: Dvs köpa en vanlig bil och bygga enligt en vanlig förutsbestämd mall. Ett par veckor ägnades åt letande och en högst onödig men alldeles underbar Hummer H2-06 hittades i Juli. Kärlek uppstod omedelbart och köpet var ett faktum. Så det som nu ska ske är ett långdraget men tillslut förmodligen ganska ballt bygge. När bygget börjar eller slutar vet ingen.. Men lägger iaf upp lite bilder på skönheten.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hedde presenterar: Hummer H2
Collapse
X
-
Re: Hedde presenterar: Hummer H2
1st 9510 räcker inte långt i den va? :-)
Perfekt kärra i dessa kristider. bara köra över dem bilar som fått soppatorsk för man inte haft råd o tankaSponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Originally posted by henkz View Postbygg för fasen inte som mds gjorde i deras vita.. lät ju apa.... annars ruggigt ball bil.. =9
dock har ju du liiiite finare komponenter o mygla in...
Mvh Mattias HedinDJ sedan 1990. Jobbat med billjud sedan 1999.
Comment
-
Originally posted by Hedde View PostHaha.. Vet inte hur dom byggt och lär ju inte kika på det heller.. Ritningarna är i princip klara över det hela. Men sen skall det finnas tid också. Lägger upp en teaser över baselement valet..
Mvh Mattias Hedin
haha jag vet nog att du vill... =) dock kan det vara skojigt med lite tips.. så här kommer länken.. =)
http://www.mds.se/news/newsitem.asp?ItemId=26590BilstereoPiraten
CDT Fantast
Comment
-
Fan va gött Hedde! Detta bygge ser man fram emot!
Comment
-
Inte visste jag att man kunde använda en flaska grants som bas! Ska bli kul att höra hur den låter! :PImportör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
Comment
Comment