tack för en trevlig dag igår , får vi snart göra om! dock ingen curry pizza
Tack själv! Och jätte tack för du du banka sönder lådan.
Haha nä om nu magen blir som den blir så är det nog bäst att skippa dom lite starkare varianterna av pizzor?
Ser kul ut Dock är det lite slöseri att slå isönder så fina spånskivor
Är riktigt kul att förstöra faktiskt. Men ack så jobbigt att bygga om.
Aa kanske, men är gaaanska svårt att återanvända dom då allting sitter så förgrenat hårt!
Nu får ni ju inte börja hetsa upp er allt för mkt här så ni tror det är nå värsting som sitter i.
Är så att jag är så otroligt less på att inte ha nå bas i bilen + en brölande å allt för högljudd bil nu då väggen är borta. Kör ju 9mil motorväg varje dag.
Så Ringde Jonas i helgen å fråga han om nån bas som han inte använder, så nu har jag så snällt fått låna denna lilla bas och den poppar på bättre än väntat .
Nu får ni ju inte börja hetsa upp er allt för mkt här så ni tror det är nå värsting som sitter i.
Är så att jag är så otroligt less på att inte ha nå bas i bilen + en brölande å allt för högljudd bil nu då väggen är borta. Kör ju 9mil motorväg varje dag.
Så Ringde Jonas i helgen å fråga han om nån bas som han inte använder, så nu har jag så snällt fått låna denna lilla bas och den poppar på bättre än väntat .
Nu är framsystemet beställt och blir 3st DLS MSA6A kit då jag gillar denna serie grymt mkt. SKa bli kul för en gångs skull att ha 3 likadana kit i dörrarna å särskillt dessa. Tack Jimmy för bra pris
Hade gärna köpt ett DLS A3 steg till men har så mkt annat man ska lägga pengar på framöver så får se.
Imorgon efter jobbet blir det att sänka vofflan så mkt det bara går utan att det ska skrapa nånstans. Och imorgon kommer även mina nya framlyktor
Last edited by Techno_Bass; October 26, 2009, 18:46.
Kanske bättre att sänka efter att du fått i stereon ...
Snälla Jimmie har faktiskt gett mig fjädrar runtom så ska nu alltså se ungefär vilken höjd jag ska ha bak. Lite less på att köra med en röv som pekar rakt upp nu då ljudet är ute
Samt att sänkningen fram inte drabbas av att man lastar i massa ljud som tur är
Comment