Hej go vänner,då jag stängt av stereon och ska sätta igång den igen så hittar den inte usb-minnet,jag måste då ta bort det och sätta dit det igen, då funkar det tills nästa gång jag stänger av den!,ngn som har en bra idé på vad det kan vara?,sen om jag också aktiverar funktionen "loud" så blir ljudet "sprakigt"/"knastrigt",stänger jag av loud så är det inget knaster/sprak!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
USB-problem mm Hillman HDC-1660
Collapse
X
-
Re: usbproblem mm hillman hdc-1660
Originally posted by Blaztha View Posthur stor usb minne handlar det om.. hede själv en hillman och den tog inte minnen över 4gb. allt över det fick jag samma fenomen som du...
Comment
-
Re: USB-problem mm Hillman HDC-1660
hade samma problem som dig med min hdc 1660, och när jag kom upp runt 136-142dB så hängde sig hela skiten. så jag skickade tillbaka den och fick pengarna tillbaka och gick och köpte mig en alpine istället.
Comment
-
Re: usbproblem mm hillman hdc-1660
Originally posted by lyssna och njut View Postjo för 700 skulle jag kunna förstå det men nu var det 700 gånger 3,visst det är billigare än andra märken men det borde ju funka som det ska ändå!
Fast dem kanske inte lyser blåttBjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
--------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..
Comment
Comment