Announcement

Collapse
No announcement yet.

USB-problem mm Hillman HDC-1660

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• USB-problem mm Hillman HDC-1660

Hej go vänner,då jag stängt av stereon och ska sätta igång den igen så hittar den inte usb-minnet,jag måste då ta bort det och sätta dit det igen, då funkar det tills nästa gång jag stänger av den!,ngn som har en bra idé på vad det kan vara?,sen om jag också aktiverar funktionen "loud" så blir ljudet "sprakigt"/"knastrigt",stänger jag av loud så är det inget knaster/sprak!

Re: usbproblem mm hillman hdc-1660

Loud är en skitgrej som inte borde finnas så det är inte konstigt att det knastrar och har sig, det är vad den knappen gör
    Hopp, ska man göra nu då?

Comment

Loud är ett Satans verktyg.
      Justerar du in steg mm rätt så behövs ingen Loud

Vad har du för högtalare och steg?

Det med Usb du får vad du betalar för en cd för 700 spänn

Den bistra sanningen

Comment

jo för 700 skulle jag kunna förstå det men nu var det 700 gånger 3,visst det är billigare än andra märken men det borde ju funka som det ska ändå!

Comment

hur stor usb minne handlar det om.. hede själv en hillman och den tog inte minnen över 4gb. allt över det fick jag samma fenomen som du...

Comment

Originally posted by Blaztha View Post
            hur stor usb minne handlar det om.. hede själv en hillman och den tog inte minnen över 4gb. allt över det fick jag samma fenomen som du...
            Jag har inte minnet inne nu men det är antingen på 8 eller 16 gb vet jag,hur gjorde du då?,slängde du ut stereon+,vet du om det är samma problem om man skulle använda sd-kort?

Comment

Re: USB-problem mm Hillman HDC-1660

hade samma problem som dig med min hdc 1660, och när jag kom upp runt 136-142dB så hängde sig hela skiten. så jag skickade tillbaka den och fick pengarna tillbaka och gick och köpte mig en alpine istället.

Comment

Originally posted by lyssna och njut View Post
                jo för 700 skulle jag kunna förstå det men nu var det 700 gånger 3,visst det är billigare än andra märken men det borde ju funka som det ska ändå!
                För 2100kr får du en bättre spelare. Det finns billiga modeller även från jvs, pioneer, kenwodd, alpine.
                Fast dem kanske inte lyser blått
                Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
                --------------------------------------------------------------------------------
                Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
                PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

Comment

Working...
                X