Announcement

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Antonic
    replied
    Re: iPad 2

Originally posted by dreamcore View Post
    det jag tycker är mest roligt av allt det där med appel är att dom får gamla idér att framstå som nya och att det helt plötsligt va dom ska tog fram idén när den i själva verket har funnits hur länge som helst..

kollade lite snabbt på ipad2 igår på internet och den är inte så jätte häftig som dom vill få den att framstå som.. dubbla kamror... wow vilket nytänkande.. sim plats? kunna komunicera med mobilen via blåtand för att ta 3g teckning? massor av bra saker som inte finns i dessa maskiner tyvärr, men billigare budget plattor har dom möjligheterna...

känns mer som man bara köper märket när man köper Apple och inte så mycket nytänkande förutom själva plattan för den kom dom väl på?

3g modellen har simplats
    På fredag är det bara slå på hotspotfunktionen på iphone 4 så
    delar du ut internet till din Ipad eller dator.

Sedan är det 65000 appar som finns till ipad som gör
    den stora skillnaden.
    Jag kommer ha min som
    fjärr till stereon och belysningen hemma.
    Last edited by Antonic; March 8, 2011, 17:43.

Leave a comment:

• dreamcore
    replied

det jag tycker är mest roligt av allt det där med appel är att dom får gamla idér att framstå som nya och att det helt plötsligt va dom ska tog fram idén när den i själva verket har funnits hur länge som helst..

kollade lite snabbt på ipad2 igår på internet och den är inte så jätte häftig som dom vill få den att framstå som.. dubbla kamror... wow vilket nytänkande.. sim plats? kunna komunicera med mobilen via blåtand för att ta 3g teckning? massor av bra saker som inte finns i dessa maskiner tyvärr, men billigare budget plattor har dom möjligheterna...

känns mer som man bara köper märket när man köper Apple och inte så mycket nytänkande förutom själva plattan för den kom dom väl på?

Leave a comment:

• Antonic
    replied

Originally posted by jonash View Post
    Det säger en polare jag har i USA med, som testat den där plattan i några månader nu.

Du förstår att de garvar på Apple när de själva inte fattar varför man skall ha en

Sedan kommer alla andra företag som försöker men misslyckas med
    sina dåliga kopior hehe

Visste inte att du hade kompisar i utvecklingsavdelningen på apple

Leave a comment:

• jonash
    replied

Originally posted by Gandalf View Post
    Som jag alltid sagt. Apple är mästare på att skapa produkter ingen behöver men alla vill ha.
    Det säger en polare jag har i USA med, som testat den där plattan i några månader nu.

Du förstår att de garvar på Apple när de själva inte fattar varför man skall ha en

Leave a comment:

• Antonic
    replied

Kommer hämta min på tv-tjänst i Linköping den 25e
    Såklart den ser ungefär likadan ut svårt att göra den annurlunda.

Dock är den tunnare än min Iphone 4 vilket är ganska sjukt med den batteritiden.

Frågan hur fan man ska få plats med den i Rx8an hehe

Leave a comment:

• Gandalf
    replied

Varför reagerar jag så starkt på vissa saker?? Den NYA Ipad sägs ha helt ny design blablabla. Den ser ju istort exakt likadan ut. Samma sak var det när VOLVO 850 blev VOLVO V70, OJ en helt ny bil med över 1640 nya delar. MEN den så ju exakt likadan ut som den gamla!!!!! Varför gör inte Äpple slag i saken och skapar en helt ny produkt som de säger. Utvikbar Oled-skärm. Fullständig harmonisering mot alla förekommande format på marknaden såsom Flash mm mm.
    Som jag alltid sagt. Apple är mästare på att skapa produkter ingen behöver men alla vill ha.

Leave a comment:

• Nonne
    started a topic iPad 2

iPad 2

http://www.apple.com/se/ipad/?cid=CD...202-3202&sr=em
Working...
X