Nyhet från macworld så såldes runt 600.000st första dagen i USA och applestore har leveranstid på 2-3veckor.
Måste nog vara snabb om man ska ha en hehe
Tur han inte pysslar med billjud, då hade nästa steg för honom varit att stämma Kenwood för att han inte kan installera Alpines menyer och eminenta EQ.
Eller Volvo för att han inte kan få Audis MMI eftermonterat.
Även jag kör iPhone och iPad hemma men tycker att det mesta med Apple är ju överdrivet, får lite den uppfattningen om att vi är bäst, vi är störst så fort något nytt ska lanseras.. Jag säger inte att dom är dåliga på något sätt (jag använder ju själv deras produkter) men förr eller senare lär ju något floppa för att dom är så motsträvande.
Jag har. Och har efter flera försök insett att det inte går att förklara vad man ska ha den till för nån annan. Men det är rätt märkligt, för JAG använder ju den hur mycket som helst...
Vad den inte kan är ointressant för mig. Jag njuter av det den faktiskt kan. Men visst uppgraderar jag till en iPad2 såklart.
Nej jag har inte det, och en stor anledning är att den inte får plats i fickan.
Skall jag bära med mig nåt så "otympligt" så tar jag hellre med mig väskan med 13" laptopen, då har jag dessutom med mig RTAn och LSPCad
Du förstår att de garvar på Apple när de själva inte fattar varför man skall ha en
Well, du har ingen va?
Jag har. Och har efter flera försök insett att det inte går att förklara vad man ska ha den till för nån annan. Men det är rätt märkligt, för JAG använder ju den hur mycket som helst...
Vad den inte kan är ointressant för mig. Jag njuter av det den faktiskt kan. Men visst uppgraderar jag till en iPad2 såklart.
Även jag kör iPhone och iPad hemma men tycker att det mesta med Apple är ju överdrivet, får lite den uppfattningen om att vi är bäst, vi är störst så fort något nytt ska lanseras.. Jag säger inte att dom är dåliga på något sätt (jag använder ju själv deras produkter) men förr eller senare lär ju något floppa för att dom är så motsträvande.
ja det läste jag om.. men varför har man inte tänkt på det tidigare? borde ju gå mycke fortare att ta fram det tycker jag.. fanns ju till android förra året redan..
jag ska köpa en billigare surfplatta som tar flac filer och spelar upp mkv och har hdmi ut..
och alla appar som finns till android. det ända som jag ser är sämmre än ipad är att den är inte lika snabb och att det är mycke bättre skärm på ipaden men det känns inte som det motiverar det höga priset på ipad tyvär
Leave a comment: