Announcement
Collapse
No announcement yet.
SAAB + Android = sant
Collapse
X
-
Re: SAAB + Android = sant
Originally posted by Christofer_k View Postbehövs väll inte så mkt för att få de att funka i sin egna bil ;D
Är själv på jakt efter en dubbeldinare att fylla ut hålet i min Type-R och har insett att JVC XR811 som stödjer bluetooth och har aux + dubbla USB tror jag lirar än så länge bäst med min Galaxy S. JVC får man billigast från Tyskland från 1600kr i väntan på en androidbaserad dubbeldinare....om du nu inte har bättre förslag förstås
Niklas
Comment
-
Originally posted by Fjellborg View Post...och hur tänkte du nu då?
Är själv på jakt efter en dubbeldinare att fylla ut hålet i min Type-R och har insett att JVC XR811 som stödjer bluetooth och har aux + dubbla USB tror jag lirar än så länge bäst med min Galaxy S. JVC får man billigast från Tyskland från 1600kr i väntan på en androidbaserad dubbeldinare....om du nu inte har bättre förslag förstås
Niklas
ipad lr så kör man på dator ?Alpine, Focal, Spl Dynamics, Genesis, Kenwood, Pioneer, Jbl, Mtx, Re Audio, Mutant,
Sinus Live, Dynaudio, Dls, Mds , Gas, Rockford Fosgate, Dragster Audio Art, Digital Designs, Zachry, Proson
Comment
-
Originally posted by Fjellborg View PostVisst men jag vill ha en snygg intergration i mittkonsollen
Ok beskriv gärna "drivlinan" från tex ipad till slutsteg. Jag är nästan helt grön på området
där har du 2 sätt principen med dator är nästan desamma båda är ibehov av ljudprocessorAlpine, Focal, Spl Dynamics, Genesis, Kenwood, Pioneer, Jbl, Mtx, Re Audio, Mutant,
Sinus Live, Dynaudio, Dls, Mds , Gas, Rockford Fosgate, Dragster Audio Art, Digital Designs, Zachry, Proson
Comment
-
Originally posted by Christofer_k View Posthttp://www.soundmancaraudio.com/how-...d-installation
där har du 2 sätt principen med dator är nästan desamma båda är ibehov av ljudprocessor
Comment
Comment