Ja! Var exakt det svaret jag ville ha!
Jag tror jag klarar mig med nån hundrings marginal Nu ska det tävlas!
Tack för alla snabba svar!
Tänk på att det är rek.pris som gäller och inte vad som står på kvittot. Köper man t.ex en produkt som är nedsatt till t.ex 995:- som enligt rek.pris från leverantör ska kosta 2000:- så är det 2000:- som gäller när du ska räkna ihop vad systemet kostar.
Svenska rek.priser gäller så länge man tävlar i sverige. Rookie (i detta utförande) är enbart en svensk klass. Men även i master 40000 så är det svenska rek.priser som gäller så länge man tävlar i sverige. Ska man åka och tävla på EM så är det EMMA´s lista som gäller.
Hur hittar man rek priser? Det jag löst forskat fram är 15483kr för mitt system. Hur hårt är det?
Vänd dig till leverantören för resp.produkt alt. den butik du handlat ifrån eller brukar ha kontakt med. I de prisbegränsade klasserna så är det MAX den satta summan, inte en krona över. Behöver du hjälp med att få fram prisuppgifter så kan du alltid maila till info@bilstereoforbundet.se
Vänd dig till leverantören för resp.produkt alt. den butik du handlat ifrån eller brukar ha kontakt med. I de prisbegränsade klasserna så är det MAX den satta summan, inte en krona över. Behöver du hjälp med att få fram prisuppgifter så kan du alltid maila till info@bilstereoforbundet.se
Har dragit iväg ett mail nu. Får hålla tummarna helt enkelt. Annars får jag sälja frontsystemet å köpa ett 500kr billigare
Comment