Så länge pengarna är inne på kontot senast fredag och att anmälan är gjord i tid så är allt ok.
Är det någon som vill efteranmäla sig så skicka ett mail till info@bilstereoforbundet.se
Dock är det förskottsbetalning som gäller för startavgiften enligt ovan samt så ingår INTE entrén då vi redan blivit tilldelade entré för de som föranmält sig och inga fler.
Så länge pengarna är inne på kontot senast fredag och att anmälan är gjord i tid så är allt ok.
Är det någon som vill efteranmäla sig så skicka ett mail till info@bilstereoforbundet.se
Dock är det förskottsbetalning som gäller för startavgiften enligt ovan samt så ingår INTE entrén då vi redan blivit tilldelade entré för de som föranmält sig och inga fler.
Mvh Jens
Va bra, då kan jag betala i morron när jag vet om jag ska åka eller inte. För då har du väl pengarna på fredag?
Team Unlimited
Team Leader
Framgång är att få det du vill ha, lycka är att vilja ha det du får.
det är helgdag imorgon. tror inte bankerna skickar pengar då.
Asså? Men lägger jag in betalningen i morron så ska de vara framme på fredag. Det måste väl vara som att man betalar på en söndag så är ju pengarna betalda på måndagen
Team Unlimited
Team Leader
Framgång är att få det du vill ha, lycka är att vilja ha det du får.
Biljetter hämtas på Runes mack mellan 9.00-9,20
( någon från förbundet kommer stå där i endast föranmälda deltagare kommer få biljetter)
Förarmöte 9.55
Tävling startar 10.00
Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
sigpic Tack till Ljudia AB
Comment