Den kommer att finnas tillgänglig efter huvuddomarutbildningen. Exakt när och var man kan köpa den kommer så fort vi har fått hem skivorna till sverige.
Den kommer att finnas tillgänglig efter huvuddomarutbildningen. Exakt när och var man kan köpa den kommer så fort vi har fått hem skivorna till sverige.
Om den inte har hunnit tills licenspaketen släpps, får man den hemskickad eller möjlighet att hämta ut den i efterhand i butiken man köpte licenspaketet?
Om det är som sist, när jag beställde ett EMMA big pack, så kan man beställa i webbshoppen, men leveransen till Sverige går efter att förbundet fått hem sina
Här kommer en liten update om skivan. Jag har bara testat den enkelt i firmabilen och stannade förbi hos en nybonde och lyssnade igenom den i hans bil.
Kul med ny skiva. Betydligt mer bas i denna än förra. Stereobilden blir nog enklare att bedömma. Skivan innehåller även 5 Espl spår.
Jag tweakade första bilen i dag med nya skivan.
Men efter 5-10 minuter åkte den äldre i spelaren, inte för den är bättre utan för den KAN man!
ESPL spåren e faktiskt ganska bra, tycker ljudkvaliteten är förvånansvärt öppen och luftig för att vara denna typ av musik!
Sen om det beror på produkterna eller nytänk lär visa sig.
Jag tweakade första bilen i dag med nya skivan.
Men efter 5-10 minuter åkte den äldre i spelaren, inte för den är bättre utan för den KAN man!
ESPL spåren e faktiskt ganska bra, tycker ljudkvaliteten är förvånansvärt öppen och luftig för att vara denna typ av musik!
Sen om det beror på produkterna eller nytänk lär visa sig.
Eller att vaxproppen släppte efter Rögles nyårskaramell?
SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Här kommer en liten update om skivan. Jag har bara testat den enkelt i firmabilen och stannade förbi hos en nybonde och lyssnade igenom den i hans bil.
Kul med ny skiva. Betydligt mer bas i denna än förra. Stereobilden blir nog enklare att bedömma. Skivan innehåller även 5 Espl spår.
Den var ju rätt ok med riktig djupbas och attack på några spår.
Nu vill jag bara ha en egen skiva...... Helst lite innan Elmia.
sigpic
-C5 2008 -SQuse-
-Citroen -making mechanics out of men since 1919-
Comment