Re: Frågor om signalkablar
Jajajaja Jag får göra någon lösning för att få baffeln in i plåten med, gängstång eller liknande kanske gör jobbet !
RG-62 tillsammans med https://www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa...C-76717&in=fam har jag läst ska vara bra budgetalternativ för hemmastereo, blir kul att se hur det fungerar i din bil med de finare kontakterna !
Hur stor skillnad kan det göra att gå till finare kontakter på ett ganska basic system?
Låter som att det bara är att köpa vilken "riktig" lågnivåkabel på löpmeter som man känner för och få hyffsat resultat :P
Får kolla hur gott om plats det är i bilen först tror jag !
Jo kontakter.. Har snöat in mig på Rean kontakterna då många på t.ex minhembio.com tycker att de är bra, för 25:- styck och med möjlighet till färgkodade kablar så behöver jag en bra anledning till dyrare kontakter..
//Jonas
Originally posted by JALLE
View Post
Originally posted by PhoenixG
View Post
Hur stor skillnad kan det göra att gå till finare kontakter på ett ganska basic system?
Originally posted by Hanatsu
View Post
Får kolla hur gott om plats det är i bilen först tror jag !
Jo kontakter.. Har snöat in mig på Rean kontakterna då många på t.ex minhembio.com tycker att de är bra, för 25:- styck och med möjlighet till färgkodade kablar så behöver jag en bra anledning till dyrare kontakter..
//Jonas
Comment