Announcement

Collapse
No announcement yet.

21 " Billebro-bas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: 21 " Billebro-bas

Originally posted by Jonhny View Post
    Som du säkert vet så ska du kunna mata in alla parametrar utom tex fs och sen trycka på autogenerera fs. Ifall fs inte stämmer med vad databladet säger då så kan du inte lita på parametrarna alls. Formlerna för parametrarna gör att de flesta parametrar hänger ihop
    Fast om man nu ska vara noggrann så stämmer oftast inte alla parametrar så exakt som vissa program vill ha det. Gäller det väldigt små avvikelser så kan det iof bero på att man har gjort avrundningar av siffrorna, men ibland skiljer det för mycket för att en avrundning ska vara orsaken.

I mitt program kan jag ange i procent vilken "feltolerans" parametrarna ska ha och då funkar det i de flesta fall, men tar man exemelvis WinISD så har jag för mig att det vill ha väldigt exakta siffror för att godkänna de inmatade parametrarna.

Comment

Originally posted by Optima View Post
      Fast om man nu ska vara noggrann så stämmer oftast inte alla parametrar så exakt som vissa program vill ha det. Gäller det väldigt små avvikelser så kan det iof bero på att man har gjort avrundningar av siffrorna, men ibland skiljer det för mycket för att en avrundning ska vara orsaken.

I mitt program kan jag ange i procent vilken "feltolerans" parametrarna ska ha och då funkar det i de flesta fall, men tar man exemelvis WinISD så har jag för mig att det vill ha väldigt exakta siffror för att godkänna de inmatade parametrarna.
      Vad använder du?
      SM-guld 2007 och 2008.
      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

BassBox Pro, från HarrisTech. Ej att förväxlas med ProBox, sånt händer lite då och då.

Comment

Originally posted by Optima View Post
          BassBox Pro, från HarrisTech. Ej att förväxlas med ProBox, sånt händer lite då och då.
          Ja, jag vet mycket väl vad det är. Båda två, har haft båda
          SM-guld 2007 och 2008.
          Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Har slarvat bort mitt BassBox Pro, från HarrisTech vad handlar man det?

MVH//Björn

www.dbakuten.se

Comment

Finns väl gratis på någon av "piratsidorna", jag har dock köpt mitt program.

149 dollar kostar det tydligen om man beställer direkt från HarrisTech (ht-audio.com).
              Last edited by Optima; November 12, 2011, 17:15.

Comment

Den där så kallade Victor har varit på tapeten förr i någon tråd någonstans. Det märkliga är att ingen någonsin hört talas om honom.

När det gäller Billebro kan jag bara säga så här..............

Om man tycker att ett visst annat märke har speciell marknadsföring är det ingenting mot vad Billebro sysslar med. Vem kommer inte ihåg "SPRÄNG BILEN" slogan?
                Jag ÄR Gandalf!!!

Comment

Working...
                X