om jag inte har riktigt fel så är väl espl och sq i samma regelbok, men på skilda avdelningar... då dbdrag och bassrace inte går under emma...
MEN jag kan ha fel
kan passa på att flika in en fråga på samma gång, då jag tror mig har läst det för någon tid sedan, men inte hittar det, kommer det någon ny skiva till 2012? det är sq skivan som är intressant..
mvh
Grönflejkad låg corsa a med aluminiuminstallation under uppbyggnad
om jag inte har riktigt fel så är väl espl och sq i samma regelbok, men på skilda avdelningar... då dbdrag och bassrace inte går under emma...
MEN jag kan ha fel
kan passa på att flika in en fråga på samma gång, då jag tror mig har läst det för någon tid sedan, men inte hittar det, kommer det någon ny skiva till 2012? det är sq skivan som är intressant..
mvh
Borde komma nya skivor för 2012 då de senaste går på övertid.
Uppdateringar av regler och så kommer med vad jag minns av vad Jalle skrev. De skulle presenteas nu på EM och i februari skall svenska domarkåren uppdateras som jag förstod det.
Uppdateringar av regler och så kommer med vad jag minns av vad Jalle skrev. De skulle presenteas nu på EM och i februari skall svenska domarkåren uppdateras som jag förstod det.
Men det kan inte bli så stora förändringar hoppas jag, törs man läsa och bygga efter 2010/2011 för till februari har jag inte tid att vänta då jag bygger heeelt nytt !! :;P
Men det kan inte bli så stora förändringar hoppas jag, törs man läsa och bygga efter 2010/2011 för till februari har jag inte tid att vänta då jag bygger heeelt nytt !! :;P
Du ska bygga för ESPL Master klassen va? Iom du ska ha vägg i bilen.
Isf,
Bygg inte så väggen går framför B-stolpen.
Använd inte högre spänning än 18V
Avsäkra korrekt efter kabelstorlek tex 50mm2 = 200A
Sätt fast allt som har med ljudanläggningen att göra
Fotografera alla inkopplingar av högtalare/basar/steg/batterier där man inte lätt kan se om det är kortslutningskyddat eller att steg/batterier sitter fast ordentligt.
Blir det nån ändring i denna klassen så tror ja nog du är på säkra sidan sålänge du bygger efter årets regler.
Du ska bygga för ESPL Master klassen va? Iom du ska ha vägg i bilen.
Isf,
Bygg inte så väggen går framför B-stolpen.
Använd inte högre spänning än 18V
Avsäkra korrekt efter kabelstorlek tex 50mm2 = 200A
Sätt fast allt som har med ljudanläggningen att göra
Fotografera alla inkopplingar av högtalare/basar/steg/batterier där man inte lätt kan se om det är kortslutningskyddat eller att steg/batterier sitter fast ordentligt.
Blir det nån ändring i denna klassen så tror ja nog du är på säkra sidan sålänge du bygger efter årets regler.
Precis ESPL master, är vell kanske inte det smartaste att börja i en sån pass hög klass men man lär sig, :P
Bygg du på efter de reglerna ja.
Hittils har det inte varit så stora förändringar mellan de olika utgåvorna, iaf inte vad jag sett de senaste 6 åren.
någon som vet när den kommer? tveksamt om ja orkar tweaka till moonglow ännu en vinter
Grönflejkad låg corsa a med aluminiuminstallation under uppbyggnad
Comment