Nyfiken på vad man kan få tag på såna här,, Stinger vet jag har vem säljer stinger el nån som säljer liknande model och vilket pris dom kan betinga,,,
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stinger el liknande
Collapse
X
-
Tags: None
-
Re: Stinger el liknande
Originally posted by Softis View PostÄr det inte ganska osmidigt när hela skarven blir strömförande?
Ett distributionsblock är väl bättre?
Comment
-
Nu spekulerar ni om vad jag ska ha den/dom till så det får bli min lilla hemlighet
Joo jag drog iväg ett mail till ai-group för ca 3dar sen men inte fått nåt svar än dom har fullt upp kanske,,så tänkte om det fanns fler som lagerför liknande el så
Comment
-
nu fick jag svar ska se om det löser sig nu
Comment
-
Originally posted by Softis View PostBara undrar varför man väljer just en sån där skarv
PierreSEASTREAMS GARAGE
ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !
Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!
Comment
-
Här är ett annat alternativ www.bilstereoshopen.se/kabelskarvar-cs-0-0/376-0sigpicMS-SOUND
Micke7406
Comment
-
Originally posted by Mikka View PostHär är ett annat alternativ www.bilstereoshopen.se/kabelskarvar-cs-0-0/376-0
Men den där Stingervarianten skulle jag nog kunna tänka mig att använda som terminal till en baslådaHopp, ska man göra nu då?
Comment
-
Originally posted by mr_c View PostKan även höra med BT-Agenturer som också är importör för stingersigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
Comment