Någon som vet vart man får tag på cdt`s produkter??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
CDT
Collapse
X
-
Re: CDT
finns inga i sverige om de är nya grejer du ska ha!
vad är de du söker?
-
-
riktigt synd att inte cdt säljs för dom låter ju grymt bra
Comment
-
Så det är iallafall bra produkter, har fått tag i ett 4"kit men tänkte komplitera med 6,5" i dörrarna men det kanske inre behövs!? Någon som vet vad man skulle få ge för sådana?
MVHVolvo v70r -98 saffran
Pioneer avic 900bt
Fram
Dls ur1",Dls ur2,5",Dls ur6,5"
Bak
Dls ur1",Dls ur3",Dls 5,25"
Bas
Dls nobelium 10"
Steg
Dls A7
Dls A1
Comment
-
Originally posted by marsar View PostSå det är iallafall bra produkter, har fått tag i ett 4"kit men tänkte komplitera med 6,5" i dörrarna men det kanske inre behövs!? Någon som vet vad man skulle få ge för sådana?
MVH
Comment
-
okej mina hd middar och 3vägs filter kan ev vara till salu
Comment
-
förstår inte varför de är så för är riktigt bra grejer.
Comment
-
Därja då har man fått hem ett paket man handlat på Blocket som inehåller ett kit med cdt hd4" :-) ricktigt biligt var det oxå:-) och kan säga att man ser att det inte varit monterat!Volvo v70r -98 saffran
Pioneer avic 900bt
Fram
Dls ur1",Dls ur2,5",Dls ur6,5"
Bak
Dls ur1",Dls ur3",Dls 5,25"
Bas
Dls nobelium 10"
Steg
Dls A7
Dls A1
Comment
-
Comment
-
utan tvekan riktigt goa grejor, fick hem lite grejor nu å de låter grymt trevligt, dock har ja ett par 670 midbasar till salu då ja insåg att ja klarar mig gott å väl med endast 1 par, körde dubbla amega förut, men dom dörrsidorna va inte så snygga, samt att detta spelar trevligare
Comment
-
Originally posted by M-icke View Postutan tvekan riktigt goa grejor, fick hem lite grejor nu å de låter grymt trevligt, dock har ja ett par 670 midbasar till salu då ja insåg att ja klarar mig gott å väl med endast 1 par, körde dubbla amega förut, men dom dörrsidorna va inte så snygga, samt att detta spelar trevligare
pris på dom?
Comment
Comment