Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vart kan jag tänkas finna högtalarmatta matchande min klädsel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vart kan jag tänkas finna högtalarmatta matchande min klädsel?

Tjenare!

Är nu på jakt efter en högtalarmatta som är väldigt lik min inredning i bagaget. Vill inte ha en halvmatchande matta då jag vet att jag kommer störa sönder mig på det efter typ 5 sek bara för att det inte matchar.

Inredningen i min bil där bak är mörkgrå men drar åt svart .. har kikat runt lite och inte hittat något. den är för mörk för vanlig mörkgrå matta men för ljus för svart

Slänger upp en bild också så ni får en hum om nyansen

Kanske finns det någon här som rent av klätt sin låda i en BMW?

Alla tips är super! MVH

Re: Vart kan jag tänkas finna högtalarmatta matchande min klädsel?

Vad är det för BMW du har ? E?

Edit: Just det, du körde e46 compact va?
    BMW E38 740
    BMW M5 -01
    bilradiohuset.se
    SM-guld 2012

Comment

stämmer bra de kulan, E46 Compact. Så de är samma som i vanliga E46 och säkerligen fler modeller som ttp E39 och så vidare

Comment

Kolla med Top N Trim
        Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
        --------------------------------------------------------------------------------
        Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
        PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

Comment

Ser ut att likna mattan jag har i skuffen i min Saab 9-3SS, och den matchar rätt bra mot BRLs mörkgrå matta (som jag inte har en aning om varifrån den kommer).
          Mitt projekt: Volvo V60
          BRL - B2 & Dayton

More to come...

Comment

Ja jag kikade lite i din tråd och det ser ut att vara en likvärdig kulör I värsta fall får man la ta och åka de 3km man har till bilskräddaren och kolla med han :P

Comment

Får la ta en tur upp till Trollhättan (där närmsta BRL ligger) och kolla om det matchar

Hade rätt så mörkt tyg när jag byggde ljudet i min Civic men tyvärr så har han KKat nu så där kan jag inte få tag på det längre :/

Bild på det tyget. Har lite kvar som räcker till slutstegsplattan men that's it

Comment

Originally posted by ToXtreme View Post
                Ja jag kikade lite i din tråd och det ser ut att vara en likvärdig kulör I värsta fall får man la ta och åka de 3km man har till bilskräddaren och kolla med han :P
                Där har du lösningen!
                Passat 3B: 151.9dB @42hz
                Golf Mk4 Variant:151.7dB @47hz
                Golf Mk2: 154.9dB @49hz
                SM 3'a Bassrace 39.9 2013
                SM 3'a Superstreet NW 2013
                Stoffe levererar baby

Comment

Working...
                X