Svårt att säga på en gång om det är något att ha eller inte.
Många gånger kan man se direkt i vilken klass grejerna är i.
Men här vet jag inte.
Hoppas dom lagt ner lika mycket jobb på produkterna som på hemsidan
fanns en importör i avesta för nått år sedan, provade en del av grejorna då och de va snygga prylar men totalt skit, maskinerna lät rent ut sagt förjävligt, stegen va rejält överspecade och allt sammans kändes väldigt kina aktigt. nu säger ja absolut inte att grejorna ligger på den nivån idag, men grejorna va snuskigt billiga att köpa in då iaf så man får va man betalar för.
De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
However gillade jag kommentaren från PremierAudio... =)
Re: Almani Audio
We were approached by the rep from them. We demoed a few of their 7 series, their "high end line", and it sounded like a bunch of little kids put that crap together. There subwoofer had no detail and oddly no output. Just a bunch of material slapped together and called a subwoofer. Spend your money elsewhere.
Någon på diymobileaudio skrev att högtalarna oem-tillverkas av jldaudio.com men vet inte om det stämmer.
Och det säger inte ett dugg!
Om någon här på Sveriges bästa forum skrev att det var DLS som tillverkade dom, skulle du trott det då?
Håller med MrMix att det lyser KINA med stort K om produkterna!
Både jag och Mixen har varit i de där båsen på mässorna då man får kalla kårar efter ryggraden, grejorna platsar knappt på statoil!
Nu vill jag inte säga att det är så i det här fallet, men jag har sett FOCAL utan att det finns någon logga på produkten men likheten är slående!
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Och det säger inte ett dugg!
Om någon här på Sveriges bästa forum skrev att det var DLS som tillverkade dom, skulle du trott det då?
Håller med MrMix att det lyser KINA med stort K om produkterna!
Både jag och Mixen har varit i de där båsen på mässorna då man får kalla kårar efter ryggraden, grejorna platsar knappt på statoil!
Nu vill jag inte säga att det är så i det här fallet, men jag har sett FOCAL utan att det finns någon logga på produkten men likheten är slående!
Comment