Hej, efter att bytt ut Original stereon i min Audi a3 -02:a så har signal styrkan på radion blivit väsentligt mycket sämre. Jag har läst massvis med olika forumtrådar men jag får ingen rätsida på det så jag vänder mig till er. Innan jag börjar riva ner halva taket för att byta antennkabel så kan vi väl se om jag har kopplat allt rätt på baksidan. Jag köpte en antennadapter (http://www.dynamicsounds.co.uk/autolead … -9270.html) men är det rätt? Måste jag ha en kabel med fakra anslutning till en 02:a? Det är bara en vanlig antenn som sitter fast på taket. Jag har kopplat den som det ska men det hjälpte inte mycket. Men det jag tycker är konstigt med en sån här adapter är ju att antennkabeln som kommer från taket inte kan sättas i någonstans. Då funkar väl endast antennadaptern som antenn och inte den som sitter på taket?
Någon tipsade mig om att det kanske var för lite spänning på remote kabeln, någon som vet hur mycket det ska vara?
Om någon vet om jag ska ha en annan adapter eller fått rätsida på detta kan väl snälla hjälp mig
Någon tipsade mig om att det kanske var för lite spänning på remote kabeln, någon som vet hur mycket det ska vara?
Om någon vet om jag ska ha en annan adapter eller fått rätsida på detta kan väl snälla hjälp mig
Comment