Announcement
Collapse
No announcement yet.
batteri
Collapse
X
-
Re: batteri
Det är inga superbatterier, det får du räkna med. Deras startbatterier är ungefär som helt vanliga startbatterier, AGM-modellerna är inte lika kraftiga som tex Banner Running Bull, Tudor/Exide Maxxima och Optima. Jag har inte provat dessa batterier själv, därför kan jag bara utgå ifrån deras specar.
-
Originally posted by Optima View PostDet är inga superbatterier, det får du räkna med. Deras startbatterier är ungefär som helt vanliga startbatterier, AGM-modellerna är inte lika kraftiga som tex Banner Running Bull, Tudor/Exide Maxxima och Optima. Jag har inte provat dessa batterier själv, därför kan jag bara utgå ifrån deras specar.En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !
Comment
-
tja får kolla lite men stinger e ju bra men vem fan ger 4k för ett 70 amp tänkte kolla lite anatLjudbyggaren Bilstereobutik i Helsingborg. www.ljudbyggaren.se
Comment
-
Originally posted by holmis View Post
har tagits upp på x antal forum
Comment
-
Originally posted by The one n only View PostVad faan är steriobruk heter stereo
har tagits upp på x antal forumLjudbyggaren Bilstereobutik i Helsingborg. www.ljudbyggaren.se
Comment
-
tro du att dete något å ha då kolla på dom här
Kapacitet 20h/5h, 98Ah/80Ah
Polställning långsida
lxbxh 306x168x211 mm
Högbelastningsström SAE 861Amp vid +20 graderC.
CCAsae546Amp.vid -18 grader C.
1-års PartSmart garanti.
2 840,00 kr st
men fick 3 för 4000krLjudbyggaren Bilstereobutik i Helsingborg. www.ljudbyggaren.se
Comment
-
Originally posted by holmis View Posttro du att dete något å ha då kolla på dom här
Kapacitet 20h/5h, 98Ah/80Ah
Polställning långsida
lxbxh 306x168x211 mm
Högbelastningsström SAE 861Amp vid +20 graderC.
CCAsae546Amp.vid -18 grader C.
1-års PartSmart garanti.
2 840,00 kr st
men fick 3 för 4000kr
Slå till!
Men sen vill vi inte höra.....½!"¤"#%%/(/)= som dom andra ggernasigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
får kolla om det e någotå jag ska inte svära över det ehehLjudbyggaren Bilstereobutik i Helsingborg. www.ljudbyggaren.se
Comment
-
Originally posted by nosfaratu View PostDem kan vara bra , men annars så har du odyssey det är sjukt bra batteriersigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
Comment