är det någon som vet om det går att kona om dls basar
Announcement
Collapse
No announcement yet.
konaom dls
Collapse
X
-
Re: konaom dls
var till dls i går fick en ny omkonigsats till min bas dom hade nobel sater hem så jag så jag fick en sån men min bas är en nordicka prototyp men jag fick kona om den själv det var värkligen enkelt är det någon som vet ur man får fram värden på en bas
Comment
-
Originally posted by borrhans View Postvar till dls i går fick en ny omkonigsats till min bas dom hade nobel sater hem så jag så jag fick en sån men min bas är en nordicka prototyp men jag fick kona om den själv det var värkligen enkelt är det någon som vet ur man får fram värden på en bas
Jag har program för detta hemma, vet inte direkt så många fler som har tillgång att mäta upp parametrar på högtalare i Sverige...
Comment
-
Originally posted by borrhans View Posthar man det till datorn hur kan man få tag på det
Det kostar dock en liten slant men inte hur mycket som helst, det värsta från parts-express är frakten men man får det iaf på 1 vecka + eventuellt tull.
http://www.parts-express.com/pe/show...number=390-804
Sen behöver man tänka på att man behöver en exakt våg som klarar av att mäta från 0-1000g med 1g noggrannhet då man mäter med "added mass method".
Comment
-
Originally posted by borrhans View Postvar till dls i går fick en ny omkonigsats till min bas dom hade nobel sater hem så jag så jag fick en sån men min bas är en nordicka prototyp men jag fick kona om den själv det var värkligen enkelt är det någon som vet ur man får fram värden på en bas
Har för mig efter jag konade om min UR12, så blev lådan ½liter större, och 1cm på porten. Så jag körde bara efter porten och det funkar ju klockrent.
Comment
Comment