Finns det någon vettig 6,5tummare som klarar av att spela ner till ca 30Hz. Tanken är att bygga en liten front subb
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tipps på 6,5tums bas
Collapse
X
-
Re: Tipps på 6,5tums bas
Jag använde en DD W6.5 som sub i min Skoda pickup. Funkade klockrent.
Annars kan kanske Amegas nya 6.5" funka. Har själv inte lyssnat på den. Den verkar vara hyllad annars.
Sist men inte minst så finns ju även en 6.5" från JL, som funkar kanon..Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
--------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..
-
Väldigt intressant med GZ då jag ska snart beställa x antal när buren sitter i bilen.
Vad det du som testade dom i sluten låda?
Comment
-
Originally posted by xciso View PostJag använde en DD W6.5 som sub i min Skoda pickup. Funkade klockrent.
Annars kan kanske Amegas nya 6.5" funka. Har själv inte lyssnat på den. Den verkar vara hyllad annars.
Sist men inte minst så finns ju även en 6.5" från JL, som funkar kanon..Hopp, ska man göra nu då?
Comment
-
Originally posted by loke67 View PostTanken är att bygga en liten front subb
http://shop.seastreamsgarage.se/pdf/AMEGA%20QW6.pdf
Comment
-
Originally posted by Hewi View PostDå är Amega subben som klippt o skuren för dig , 5L slutet skall den ha och spelar hyffsat djupt i den lådan också!
http://shop.seastreamsgarage.se/pdf/AMEGA%20QW6.pdfDiq Khongwong, telefon: 070 327 24 08
Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine
Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!
Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna
Comment
-
Originally posted by diq View PostVad tyckte du om den Peter? Jag gillar den skarpt!
Comment
Comment