Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer adapter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer adapter

    funderar lite på att skaffa mig spotify och modell roligare mobil så ja kan njuta i bilen. funkar ipod adaptern med iphone? eller ännu bättre android telefoner som htc desire eller samsung galaxy s?
    va finns de för alternativ?
    RE, DD, Pioneer

  • #2
    Re: Pioneer adapter

    Jag kör P88RS-II med Aux 3.5mm stereoplugg till spotify med en Samsung Galaxy S. Funkar fin-fint !

    Comment


    • #3
      Re: Pioneer adapter

      Fan jag kör ju med p88rs (1) och den har ju inte det :S annars hade det ju lätt varit kung
      RE, DD, Pioneer

      Comment


      • #4
        Re: Pioneer adapter

        det är bara att köpa adapter så du kan koppla till rca till 3,5mm stereoplugg..

        Comment


        • #5
          Re: Pioneer adapter

          länk till den adaptern?
          RE, DD, Pioneer

          Comment


          • #6
            Re: Pioneer adapter

            Gå in på http://www.brl.se och sök efter denna artikel. 400PC7101 Det går ju inte att länka till deras sidor mer än till framsidan.. men jag kör med en sån till min pioneer och det är väl samma till alla pioneer spelare med den special kontakten..

            Comment


            • #7
              Re: Pioneer adapter

              Någon som vet var man kan få tag på en billig bluetoothadapter för att kunna köra Spotify via iPhone 3G till Pioneer DEH-P88RSII? Pioneers egen adapter går ju på 1500 kr!

              Comment


              • #8
                Re: Pioneer adapter

                funkar det värkligen bra med att överföra via bluetooth?
                blir nog svårt att få tag på billigare om ingen säljer en begangnad.

                Comment


                • #9
                  Re: Pioneer adapter

                  Kör på en ip bus adapter från ebay.
                  22kr hem till din brevlåda.
                  http://cgi.ebay.com/IP-BUS-Aux-Input...item5adc2025c2

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pioneer adapter

                    Originally posted by jimmy s View Post
                    Kör på en ip bus adapter från ebay.
                    22kr hem till din brevlåda.
                    http://cgi.ebay.com/IP-BUS-Aux-Input...item5adc2025c2
                    Kollat den länken men det står bara att de funkar till iPod. Vill veta med säkerhet att den funkar till iPhone 3G och Spotify, Apple är ju experter på att ha en massa spärrar...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pioneer adapter

                      Finns det ens energi till att tänka OM den skulle fungera för 22 Kr
                      sigpic

                      We know the Rolex feeling, only the best are copied.

                      Ljudbyggaren sedan 1998

                      Importör av Mosconi, Gladen
                      Se oss på Facebook för nyheter.

                      Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

                      Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

                      International Head Judge och numera även kallad besserwisser

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pioneer adapter

                        Vet inte vad jag snacka för skit
                        Fungerade ypperligt med aux ingången på baksidan på p88rs:en var bara tvungen att starta ingången via avstängda menyn.

                        Så nu kör jag med spotify i samsung galaxy s via aux kabel från teknikmagasinet (under100kr har jag för mig) rätt in i pioneer stereon.. rekomenderas starkt.


                        3300låtar kan man ha i offline listan så man behöver ju inte ruinera sig med internettaxor heller
                        RE, DD, Pioneer

                        Comment

                        Working...
                        X