Ghetto högtalartyg,dammfilter.
Om det inte är för stora högtalare eller en för stor hemmahögtalar front, Så funkar det ganska bra med strumpbyxor. Dom finns i en massvis färger och tjocklekar.Dom Funkar även som dammfilter till datorn.
Det var tjejen som kom på det,ibland kan dom vara fiffiga.
Har någon här ett tips till mig hur jag tillverkar en snygg front för dessa i tyg som är lätt att få loss? Min idé är att göra en typ av ram som är formad som innermåttet på försänkningen, så att den sträcker sig utanför elementen men ändå innanför innerkanten.
Jag vill kunna lyfta upp fronten så att högtalarna exponeras men den ska ändå sitta fast. Den kmr sitta fastkilad rätt bra mot monteringsringen för midden.
Min fråga till er som sysslat med det här förut är, vad ska jag tillverka den här "ramen" utav? Ramen tänkte jag limma fast tyget i. Tänk på att ramen måste vara rätt tunn eftersom den som sagt ska få plats mellan monteringsringen och försänkningen. Fråga gärna vad jag menar om jag är otydlig.
Ghetto högtalartyg,dammfilter.
Om det inte är för stora högtalare eller en för stor hemmahögtalar front, Så funkar det ganska bra med strumpbyxor. Dom finns i en massvis färger och tjocklekar.Dom Funkar även som dammfilter till datorn.
Det var tjejen som kom på det,ibland kan dom vara fiffiga.
Kommer eventuellt använda mig utav ett par strumpbyxor.
Bra att du påminde mig!
Har använt det förr när jag tillverkat former för plastning.
Comment