Har ett flång nytt kit ligger men har inte lyssnat på det ännu , om du kan vänta till efter Em så vet jag om jag skall behålla det eller inte , om inte får du köpa det billigare än billigast på prisjakt
Har ett flång nytt kit ligger men har inte lyssnat på det ännu , om du kan vänta till efter Em så vet jag om jag skall behålla det eller inte , om inte får du köpa det billigare än billigast på prisjakt
Ok!
Tänk om det låter bra och du behåller det,då kanske det billigaste på prisjakt är slut
Att kunna ta upp kampen med kit i femtusenkronors klassen och betala under 1500 kr är OMÖJLIGT!
Gillar man de högtalarna finns det väl inget tvivel till köp!!
Det finns alltid en anledning till massiv prisdumpning!
Dels kan det vara att webbshoparna med lägst pris MÅSTE hålla sådana priser för att över huvud taget kunna sälja sina produkter!
ELLER
Så är det en utgående produkt som i detta fall.
Måste man inte ha det sista skriket så finns ingen anledning till att ens hinna andas in man tryckt på KÖP knappen
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Att kunna ta upp kampen med kit i femtusenkronors klassen och betala under 1500 kr är OMÖJLIGT!
Gillar man de högtalarna finns det väl inget tvivel till köp!!
Det finns alltid en anledning till massiv prisdumpning!
Dels kan det vara att webbshoparna med lägst pris MÅSTE hålla sådana priser för att över huvud taget kunna sälja sina produkter!
ELLER
Så är det en utgående produkt som i detta fall.
Måste man inte ha det sista skriket så finns ingen anledning till att ens hinna andas in man tryckt på KÖP knappen
Jag har ju aldrig hört dom,så därför är ett köp svårt trots bra pris.
Köpte själv på mig två Dls Nobelium 5.2 kit och två Dls Nobelium 15" basar vid utförsäljningen. 9600kr istället för 28000kr.
Bara till att handla nu innan de är slut
Jag har ju aldrig hört dom,så därför är ett köp svårt trots bra pris.
Om du så bara har lite erfarenhet av högtalare i olika prisklasser så vet du hur 1500:- kronors klassen låter.
Ett kit i 5000:- klassen skåpar ut det billigare så det sjunger om det, ÄVEN om det suger i gemförelse med sina dyrare kamrater!
Är man villig att köpa DLS så behöver man inte slösa på bläcket med att fråga!
1389:- är som en halvdålig utgång med tappad kebab på hemvägen
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Om du så bara har lite erfarenhet av högtalare i olika prisklasser så vet du hur 1500:- kronors klassen låter.
Ett kit i 5000:- klassen skåpar ut det billigare så det sjunger om det, ÄVEN om det suger i gemförelse med sina dyrare kamrater!
Är man villig att köpa DLS så behöver man inte slösa på bläcket med att fråga!
1389:- är som en halvdålig utgång med tappad kebab på hemvägen
Comment