Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flera batterier fundering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Flera batterier fundering

Ett Optima ligger väl runt 3500.
    Men du kan köra på biltemas batterier om du känner för det.
    Hopp, ska man göra nu då?

Comment

okej det låter bra att man kan köra budget sen när det är dags för ett till batteri

Comment

Originally posted by Softis View Post
        Ett Optima ligger väl runt 3500.
        Med tanke på att de inte har utvecklats nämnvärt sedan de kom 90-talet så jag inte att de är värda sitt pris i dagsläget.
        Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
        ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

Comment

Tyvärr håller jag med litegrann, de är faktiskt dyra jämfört med andra batterier som har liknande prestanda. Vibrationståligheten verkar vara en av de större fördelarna idag, däremot har som sagt andra batterier kommit ikapp när det handlar om strömförmåga vs storlek.

Jag har nyligen handlat Optimabatterier från Batteripoolen, där var det hyfsade priser tycker jag.

Comment

Originally posted by Optima View Post
            Tyvärr håller jag med litegrann, de är faktiskt dyra jämfört med andra batterier som har liknande prestanda. Vibrationståligheten verkar vara en av de större fördelarna idag, däremot har som sagt andra batterier kommit ikapp när det handlar om strömförmåga vs storlek.

Jag har nyligen handlat Optimabatterier från Batteripoolen, där var det hyfsade priser tycker jag.
            En annan fördel med dem så sett är att de har ju legat kvar på samma priser sedan de kom.
            Så rent inflationsmässigt så har de blivit billigare då man ser till kronans värde idag mot då
            Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
            ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

Comment

Working...
            X