Köpt en vinterbil att frakta ändan i men tänkte stoppa lite i dörrarna! Borde väl inte vara några problem att få plats med typ 4st 6 1/2" i varje dörr! Någon som byggt liknande eller har några byggbilder? Skulle vilja se hur dom löst skarven på dörren bland annat! Samt hur dom byggt upp det hela!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dörrsidor Volvo 940
Collapse
X
-
Dörrsidor Volvo 940
Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.Tags: None
-
Re: Dörrsidor Volvo 940
Ser inte ut att bygga ur så mycket ändå! Ser att du klädde om hela sidan, hade funderingar på det jag med! Du har inga byggbilder på detta?Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
Comment
-
Underbart!Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.
Comment
-
Som du ser så kom c-lås motorn ivägen som jag var tvungen att flytta c:a 3cm bakåt + korta staget till själva låset så magneten går fri.Sen var jag tvungen att se hur mkt jag var tvungen att flytta ut baffeln så inte rutan med mekanism tog i
Comment
-
Kanonbra! Tackar så mycket! Då är bet bara att börja! :PImportör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
Comment
Comment