Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bas genom skidlucka

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bas genom skidlucka

Skidluckan i min bil är 20x28 cm, tänkte spela igenom den o täta mot ryggstödet, hur stor bas tror ni man kan spela igenom där utan att skidluckan funkar som nån basport?

Re: Bas genom skidlucka

Låter ungefär lika stor som min c70 och jag har testat både 10" i slutet och 8" i portat, Enligt mig är det väl upp till designen på lådan som avgör i slutändan.. Men jag har väldigt svårt att säga vilket som var bäst då det skiljde en 3000kr på priset på basarna

Comment

Om du använder en sluten låda,och har plats,så borde det funka ända upp till 12".

Comment

Kulan här på forumet spelar med dubbla 12" och 6" port genom skidluckan. Medan basarna spelar mot ryggstödet. Allt beror på vad du själv vill bygga!
        Passat 3B: 151.9dB @42hz
        Golf Mk4 Variant:151.7dB @47hz
        Golf Mk2: 154.9dB @49hz
        SM 3'a Bassrace 39.9 2013
        SM 3'a Superstreet NW 2013
        Stoffe levererar baby

Comment

Vad har du för bil till att börja med.
          Sen är det som alla andra säger att det beror på bygget i sig, samt vad du själv gillar för storlek/karaktär.
          Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
          --------------------------------------------------------------------------------
          Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
          PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

Comment

Working...
          X