Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vilken knäppgök
Collapse
X
-
Re: Vilken knäppgök
Var nog mer är hörseln han pajade, tror knappast öronpropparna gjorde någon skillnad alls.
Fattar inte att han kunde sitta kvar. Kollar man på handtaget på bilen så kan man tänka sig hur dom inre organen beter sigHopp, ska man göra nu då?
Comment
-
Jag hörde av någon att hjärtrytmen kan påverkas redan vid 140-145dB. Synd att vi inte fick se hur han mådde efteråt, kan vara en bra varning till andra som tror att det är coolt.Ät alltid så mycket att du hamnar i paltkoma, då kan du vara säker på att du är utvilad tills nästa måltid.
Comment
-
Originally posted by Bebben View PostJag har för mig att trumhinnorna bokstavligt talas sprängs vid 180db... Svaga minnen jag har från biologin i skolan.
Dem gjort ett program med en JÄTTESTOR bas i hela bilen, skitcool program.Ät alltid så mycket att du hamnar i paltkoma, då kan du vara säker på att du är utvilad tills nästa måltid.
Comment
-
Originally posted by StereoNicke View PostAtt inte Mythbusters har gjort något på det (spränga trummhinnor).
Dem gjort ett program med en JÄTTESTOR bas i hela bilen, skitcool program.
Den höll inte många sekunder.
Comment
-
Originally posted by Bebben View PostJust tusan, det var väl den högtalaren de byggde i en gammal dieselmerca och kopplade konen till kardanaxeln?
Den höll inte många sekunder.Ät alltid så mycket att du hamnar i paltkoma, då kan du vara säker på att du är utvilad tills nästa måltid.
Comment
-
52" bas, skulle kolla ifall bilen kunde spelas sönder. googlade lite snabbt men hittade ingen länk
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=k8hWh...eature=related
161.3db @ 16hzLast edited by Punti; August 11, 2010, 18:14.För mycket är lagom
Comment
-
Originally posted by Punti View Post52" bas, skulle kolla ifall bilen kunde spelas sönder. googlade lite snabbt men hittade ingen länk
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=k8hWh...eature=related
161.3db @ 16hz
Comment
Comment