Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken knäppgök

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vilken knäppgök

http://www.youtube.com/watch?v=gE42d...ure=grec_index
    Hopp, ska man göra nu då?

Re: Vilken knäppgök

Ohälsosamt

Comment

borde ej vara tillåtet. Han kan ju knappast veta hur mycket 160dB är. Inte alls omöjligt att han pajade hörseln. Är knappast värt det.

Comment

Var nog mer är hörseln han pajade, tror knappast öronpropparna gjorde någon skillnad alls.

Fattar inte att han kunde sitta kvar. Kollar man på handtaget på bilen så kan man tänka sig hur dom inre organen beter sig

Comment

Jag hörde av någon att hjärtrytmen kan påverkas redan vid 140-145dB. Synd att vi inte fick se hur han mådde efteråt, kan vara en bra varning till andra som tror att det är coolt.
          Ät alltid så mycket att du hamnar i paltkoma, då kan du vara säker på att du är utvilad tills nästa måltid.

Comment

Jag har för mig att trumhinnorna bokstavligt talas sprängs vid 180db... Svaga minnen jag har från biologin i skolan.

Comment

Originally posted by Bebben View Post
              Jag har för mig att trumhinnorna bokstavligt talas sprängs vid 180db... Svaga minnen jag har från biologin i skolan.
              Att inte Mythbusters har gjort något på det (spränga trummhinnor).
              Dem gjort ett program med en JÄTTESTOR bas i hela bilen, skitcool program.
              Ät alltid så mycket att du hamnar i paltkoma, då kan du vara säker på att du är utvilad tills nästa måltid.

Comment

Originally posted by StereoNicke View Post
                Att inte Mythbusters har gjort något på det (spränga trummhinnor).
                Dem gjort ett program med en JÄTTESTOR bas i hela bilen, skitcool program.
                Just tusan, det var väl den högtalaren de byggde i en gammal dieselmerca och kopplade konen till kardanaxeln?
                Den höll inte många sekunder.

Comment

Originally posted by Bebben View Post
                  Just tusan, det var väl den högtalaren de byggde i en gammal dieselmerca och kopplade konen till kardanaxeln?
                  Den höll inte många sekunder.
                  Japp, den var det. Jag kommer dock inte ihåg vad myten handlade om. Jag kommer inte heller ihåg vilken dB dem kom upp till. finns säkert på Utube

Comment

52" bas, skulle kolla ifall bilen kunde spelas sönder. googlade lite snabbt men hittade ingen länk

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=k8hWh...eature=related

161.3db @ 16hz
                    Last edited by Punti; August 11, 2010, 18:14.
                    För mycket är lagom

Comment

Originally posted by Punti View Post
                      52" bas, skulle kolla ifall bilen kunde spelas sönder. googlade lite snabbt men hittade ingen länk

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=k8hWh...eature=related

161.3db @ 16hz
                      haha det gamla mythbusters testet
                      // Benny

Dom bästa grejorna och bästa supporten får du hos http://ljudbyggaren.se

Audi A4 avant

Comment

161.3db @ 16hz
                        Öhh var de något fel på textningen på discovery reprisen härom veckan? 149.? ??? hmmm kanske jag som har ett tragiskt kasst minne bara
                        RE, DD, Pioneer

Comment

Originally posted by __snow__ View Post
                          Öhh var de något fel på textningen på discovery reprisen härom veckan? 149.? ??? hmmm kanske jag som har ett tragiskt kasst minne bara
                          Står 161.3 på termlabbet
                          För mycket är lagom

Comment

Står 161.3 på termlabbet
                            -men de fick jag aldrig se :S komemr ihåg hur jag blev irriterad på att man inte fick några bevis :P haha jävlar va väck ja måste ha varit
                            RE, DD, Pioneer

Comment

Originally posted by __snow__ View Post
                              -men de fick jag aldrig se :S komemr ihåg hur jag blev irriterad på att man inte fick några bevis :P haha jävlar va väck ja måste ha varit
                              Finns på tuben

Comment

Working...
                              X