Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stöld Alpine 7998, håll utkik tack.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stöld Alpine 7998, håll utkik tack.

    Var med några vänner på gröna lund i Stockholm nu ikväll 18/7.

    När vi skulle åka hem vid 20 tiden så upptäckte jag att låset var sönderbrutet och bilstereon proffsigt bortmonterad. Inga klippta kablar eller märken i instrumentbrädan. Dom tog inte högtalare på brädan eller något i bakluckan utan bara stereon.

    Så om någon får syn på en Alpine 7998 som verkar misstänksam så får ni gärna ringa mig på 0702903214. Displayen var inkörd när den stals.

    MVH Less Theo
    Föredetta EMMAtävlande. Billjud kommer alltid vara en del av mig, men vi får se när det finns tid att bygga igen.

  • #2
    Re: Stöld Alpine 7998, håll utkik tack.

    tur det var bra tjuvar iaf, skulle få funnits fler av dom, eller inga alls, men skadorna på/i bilen som brukar bli är ju det värsta när allt tas lös med kofot ^^
    hoppas den kommer till rätta iaf,

    Comment


    • #3
      Re: Stöld Alpine 7998, håll utkik tack.

      Originally posted by Theo View Post
      Var med några vänner på gröna lund i Stockholm nu ikväll 18/7.

      När vi skulle åka hem vid 20 tiden så upptäckte jag att låset var sönderbrutet och bilstereon proffsigt bortmonterad. Inga klippta kablar eller märken i instrumentbrädan. Dom tog inte högtalare på brädan eller något i bakluckan utan bara stereon.

      Så om någon får syn på en Alpine 7998 som verkar misstänksam så får ni gärna ringa mig på 0702903214. Displayen var inkörd när den stals.

      MVH Less Theo
      Fy fan va surt
      Äger en själv och dom är ju inte direkt lätta att få tag på.. frågan är bara hur dom ska lyckas få igång den??

      Comment


      • #4
        Re: Stöld Alpine 7998, håll utkik tack.

        Originally posted by kejzorizer View Post
        Fy fan va surt
        Äger en själv och dom är ju inte direkt lätta att få tag på.. frågan är bara hur dom ska lyckas få igång den??
        Precis det är det som är så surt, dom kommer inte ens få igång den!
        Föredetta EMMAtävlande. Billjud kommer alltid vara en del av mig, men vi får se när det finns tid att bygga igen.

        Comment


        • #5
          Re: Stöld Alpine 7998, håll utkik tack.

          Värdelöst tjuvar överallt!

          Ska hålla ett vakande öga på hela nätet.

          Comment


          • #6
            Re: Stöld Alpine 7998, håll utkik tack.

            Jag har också en sådan, hoppas den kommer till rätta. Man skulle fan placera en gps sändare i varje dyr grej!

            Comment

            Working...
            X