Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viktig info ang. BSF!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Viktig info ang. BSF!

Vet inte om alla har sett detta så jag tog mig friheten att kopiera Eriks inlägg:

Originally posted by Robsarve View Post
    Hej alla.

Sen efter Påsk har jag varit tillförordnad ordförande för Svenska Bilstereoförbundet.

Jag gick in i det med motiveringen att försöka göra så bra tävlingar som möjligt för de deltagare som är intresserade att hålla på.

Tyvärr har jag inte längre energin som krävs för att utföra uppdraget, jag har andra åtaganden som måste väga tyngre än detta. Därför kommer jag att kliva av senast den sista Juli.

Om vi inte hittar en ersättare så kommer förbundet att läggas ned.
    Inga tävlanden kan då kvalificera sig till EM eller få andra internationella poäng.

Även vår sekreterare, Jonas H, har aviserat att han inte heller kommer att fortsätta efter årets utgång av liknande skäl som mina.

Den som är intresserad av att engagera sig mailar förslagsvis info@bilstereoforbundet.se.

Det bör tilläggas att förbundet är en ekonomisk förening med mycket begränsad ekonomi, så man får ställa upp med mycket ideellt arbete och är som styrelsemedlem personligen betalningsansvarig för förbundets åtaganden.

Jag hoppas innerligt att nya krafter tar vid och önskar er alla lycka till.

Avgående Förbundsordförande Erik Robsarve

Re: Viktig info ang. BSF!

Originally posted by Extra Kim View Post
    Vet inte om alla har sett detta så jag tog mig friheten att kopiera Eriks inlägg:
    Tur att förbundet har dig Kim som helhjärtat stöttar och hjälper till att sprida viktig information för förbundets bästa.
    SM GULD 2009 ESPL 4
    SM GULD 2010 ESPL Unlimited
    HiFiMicke
    2011 BMW SQ EDITION Black On Black
    Team dBAkuten
    BMW e91 m-sport

Comment

Förtydligande:

dBDragRacing, BassRace & Psychlone

Samtliga deltagare som är internationella medlemmar och uppfyller de internationella kraven på kvalpoäng och tävlingsdeltagande är berättigade att tävla på EM och WF 2010.
      Internationell medlem blir man genom att av förbundet köpa en dBJams v.13

EMMA SQ, MM, Racing och ESPL

Samtliga deltagare som placerar sig 1:a eller 2:a på SM 2010 ges en inbjudan till EM i Rotterdam.
      Om Styrelsen väljer att "lägga ner" förbundet kommer dessa uttagningar ske genom de Svenska representanterna hos EMMA Europa.
      Tillvägagångssättet för kval till EM kommer även då att ske på exakt samma sätt som om förbundet fanns kvar.

Svenska representanter hos EMMA Europa är i dagsläget:
      Roger Edvinsson, Henrik J:son, Niklas Berg, Per Söder, Peter Flodqvist och Mikael Gurenius.

KONTENTAN:
      Oavsett hur förbundets styrelse väljer att avsluta året kommer samtliga internationella deltagande ske utan inverkan.

MVH
      Internationella ansvarsgruppen för Svenska Bilstereoförbundet
      Svenska Bilstereoförbundet
      EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace

Comment

Förtydligande:

Det KOMMER hållas SM på Valåkra som tidigare meddelats.

Däremot kommer det EJ som det ser ut just nu att bli ett storskaligt Europa event som planerat.

Eventkoordinatorn (dvs Cars'n Audio) har hoppat av uppdraget av olika skäl.
        Att anordna ett Europa-event av det slag som planerades är inget litet projekt. Förbundet har idag - med så kort varsel - ingen alternativ eventkoordinator att kalla in.

Ny Styrelse till Förbundet skall väljas vid ordinarie årsmöte, alternativt extrainkallat årsmöte.

Vi ämnar hålla årsmöte i samband med SM finalhelgen på Vallåkra. Tid och plats meddelas senare.
        Svenska Bilstereoförbundet
        EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace

Comment

Jag finns på plats båda dagarna på tävligarna i helgen om någon har några spörsmål i ämnet.
          /tycker Erik.

Comment

Originally posted by Robsarve View Post
            Jag finns på plats båda dagarna på tävligarna i helgen om någon har några spörsmål i ämnet.
            Nejdå. Men bubbla billjud överlag kan hända att man gör :-)
            Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
            ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

Comment

Hela Styrelsen kommer vara på plats från och med Lördag eftermiddag, runt 15 eller så.

Jag åker ned på lördag lunch, Jens och Erik åker Fredag em/kväll.

Vi ses!

/Jonas
              SM-guld 2007 och 2008.
              Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Är detta varför det inte är någon som svarar på mailen skickade till info@bilstereoforbundet.se?
                Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
                www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
                www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.

Comment

Originally posted by AndrAAx View Post
                  Är detta varför det inte är någon som svarar på mailen skickade till info@bilstereoforbundet.se?
                  Ja fick svar från info@bilstereoforbundet.se häromdan så de svarar nog så fort de kan, eller så fort de vet svaret på din fråga
                  BMW E38 740
                  BMW M5 -01
                  bilradiohuset.se
                  SM-guld 2012

Comment

Originally posted by AndrAAx View Post
                    PMa mig så får vi se vad det var?

Vi har två mail från dig, men båda två av dem har du själv skrivit att du ej begär nåt svar...

Men det kan försvinna saker i SPAM filter. Så återkom PÅ PM vad du ej fått svar på så ordnar vi det.

/Jonas
                    SM-guld 2007 och 2008.

Comment

PM skickat!
                      www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.

Comment

Originally posted by AndrAA View Post
                        PM skickat!
                        Otroligt! Jag har kollat både min egen och Förbundets PM lådor, inget meddelande nånstans!

Vem skickade du till???
                        SM-guld 2007 och 2008.

Comment

Skickade till dig och du har svarat!

Comment

Working...
                          X