Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mds basare 10"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mds basare 10"

    Har dubbla mds10" och ett mds steg...

    rätt nytt spelat 10 timmar max med.

    en dag slutade dom plötsligt bara spela...

    steget har ström etc etc, alltså jord/batterie/remote fungerar klockrent.

    Nån som har några aningar vad som kan ha hänt? har basarna gått sönder?

    Spelade ju rätt hårt med dom men ändå så jag tyckte dom skulle klara...

    Hur kollar jag lättast att dom är sönder?

    Tacksam för svar..

  • #2
    Re: Mds basare 10"

    Lättast är väl att antingen mäta på basarna eller att prova att koppla ett par andra basar/högtalare till slutsteget,om dom basarna/högtalarna låter så har MDS basarna brunnit...!

    Comment


    • #3
      Re: Mds basare 10"

      Originally posted by cerwinsky View Post
      Lättast är väl att antingen mäta på basarna eller att prova att koppla ett par andra basar/högtalare till slutsteget,om dom basarna/högtalarna låter så har MDS basarna brunnit...!

      Jajust det ja. Och om basarna har brunnit ar det bara att köpa nya antar jag?

      Comment


      • #4
        Re: Mds basare 10"

        Originally posted by bambrullan View Post
        Jajust det ja. Och om basarna har brunnit ar det bara att köpa nya antar jag?
        Eller köpa bättre begagnade någon omkoning är inte att tänka på. men ring till MDS för dom har världens bästa service. har polare som sköt papp i hela bagagen men fick nya av mds utan krångel
        RE, DD, Pioneer

        Comment


        • #5
          Re: Mds basare 10"

          Originally posted by __snow__ View Post
          Eller köpa bättre begagnade någon omkoning är inte att tänka på. men ring till MDS för dom har världens bästa service. har polare som sköt papp i hela bagagen men fick nya av mds utan krångel

          Ja ringa mds är nog ingen idé, köpte dom begagnade, dock spelat max 10 timmar, köpte dom av en kompis. Hur som helst, hur kollar jag om dom är brända? Just basarna bara..

          Nått tips på nya 10"are som är bra och inte högt pris?

          Comment

          Working...
          X