Nån som har matat på en av dessa med mycke effekt? Hur mycke kan man dra på? Sägs ju att dom tål endel? Hur spelar basen? tell me all..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Effekt DD-2515 D4? samt övrigt
Collapse
X
-
Re: Effekt DD-2515 D4? samt övrigt
Folk jobbar väl så här dags, brinner det i knutarna?
Hur mycket effekt ska du mata med? De bör väl klara endel så länge det inte är dist du skickar in.
Comment
-
Skulle tro att 3518 gärna tar ungefär samma effekt som 2515, allt beror väl på vad man vill uppnå..mata basarna med några kw och burpa eller daglig musik? Funkar väl att köra på 500w för vissa medan andra gärna vill ha 3ggr mera
Sen spelar väl basen spelar väl som man bygger lådan så även där är det väldigt personligt med avstämningen, DDs egna lådritningar har dock fungerat bra åt mig till musik.
Comment
-
Originally posted by sjobas View Posthur menar du? för dagligt bruk passar kring 1500w bra, ska du tävla å burpa så har ja läst om folk som haft kring 3000w men inga längre stunder då...
Comment
-
Originally posted by pois0n View PostDagligt bruk ja. Men blir väll lite tävlande framöver om det skulle bli som ja vill. Har 3600 W ca att labba med. så får väll se va man ställer in de på då
Comment
-
-
Originally posted by pois0n View PostKalle anka nej då.. RMS.. Stegen är är 2 fusion 3000.1 steg som är uppmätta och klara att lämna strax över 1800 w/st dockade. enligt han som mätte och han kan sin sak.
Comment
-
Originally posted by Kulan View PostFint, se till så att du har tillräckligt med ström bara. Ja jag misstänker att ja vet vem det är som har styrt upp dockningen och bänkat dem Om han är från Mariestad så var jag där senast i Lördags. Är det Tunhedens gamla steg?
Comment
Comment