Lyser konstant men luktar grillad elektronik och kommer dåligt med ljud
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vem lagar MTX 3000D i GBG?
Collapse
X
-
Re: Vem lagar MTX 3000D i GBG?
Originally posted by woooaaa View PostLyser konstant men luktar grillad elektronik och kommer dåligt med ljud
MVH//Björn
www.dbakuten.se
-
Originally posted by woooaaa View PostDet är köpt av dig så får väl skicka det till dig för en felsökning då
vad har dessa steg för rykte när det gäller hållbarhet?
Första steget va fabriksfel på och detta la av vid "halv" volym, till rock..
Mvh
Comment
-
Jag köpte en halv pall med dessa steg som nu är slut och fler är på ingång på grund av otroligt nöjda kunder. Ni är den enda som har haft sönder steget så nu 2st???
Sannolikheten att du har fått 2st steg som har varit fel på är minimal. Så jag vill se på installationen innan vi skickar det på garanti åtgärd så slipper det hända igen.
Boka en tid med oss så löser vi det.
MVH//Björn
www.dbakuten.se
Comment
-
Originally posted by andreas_gbg_ View PostEller så ser man ett mönster på användaren och installationen. Bara för tillverkaren/säljaren sa fabrikationsfel behöver det inte varit det, snarare goodwill. Se över så alla kablar sitter ordentligt, jordpunkter och batteri etc....
Förövrigt har vi dubbla jordpunkter till steget av säkerhetsskäl, dubbla batterier, 50kvmm kablar osv
Nya steget har funkat ypperligt och har kunnat vräka på ordentligt, men nu hände något vid normal lyssningsvolym och det började fräsa ur basen..
Visar det sig vara garantihantering, nice isf. Annars vill jag fortfarande ha tips om nån som lagar
mvh
Comment
Comment