Hejsan!
Har nu insett att som en mild audiophile(eller inte) vill nu uppgradera ljudet i min lilla pansarburk från -88.
Jag lyssnar mycket på Trance/Trap/Hip-hop men även rock och lite allt möjligt. Har lite erfarenhet med att koppla från batteriet till slutsteg för att koppla in bas men inte mycket mer än så.
Söker ett komplett ljudsystem(Stereo, Högtalare & Bas) och saker jag ser värde i är:
Tackar i förväg för svar!
Har nu insett att som en mild audiophile(eller inte) vill nu uppgradera ljudet i min lilla pansarburk från -88.
Jag lyssnar mycket på Trance/Trap/Hip-hop men även rock och lite allt möjligt. Har lite erfarenhet med att koppla från batteriet till slutsteg för att koppla in bas men inte mycket mer än så.
Söker ett komplett ljudsystem(Stereo, Högtalare & Bas) och saker jag ser värde i är:
- Högtalare som får plats bakom original gallret(eller om där finns någon alternativ snygg lösning då bilen är väldigt preserverad)
- En bas/bassar som ger en bra kick men även en grov låg utan att skaka bilen så att ljudet förvrängs av plåt som vibrerar osv.
- Ett system som inte överskrider 7000kr, runt 5000kr hade varit schysst.
Tackar i förväg för svar!
Comment