Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ville bara säga...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ville bara säga...

Att jag fått ett återfall.... :-)

Ville ha lite bättre ljud i pendlar bilen och till min glädje såg jag att DB-akuten sålde Cerwin-Vega ! In i bilen, ner och sliter upp dörren till butiken och shoppar loss:

1 st Cerwin H4900.4, 4-kanals steg.
    1 st Cerwin VEGA 10".
    1 st 6.5" kit HED.

Och du herrejösses ! Har innan haft känslan att C-V är enbart rock ´n roll och spela högt, så var det sist jag höll på med billjud, men döm om min förvåning när det spelar riktigt bra, tajt, sammanhållet och med bra detaljer !

Kan inte annat än rekommendera dessa prylar, mkt prisvärt och skojsigt !

Lurar nu på att uppgradera frontsystem till VEGA 6,5" kitet, men vi får se

Bara som en liten grej... Typ... Tips, eller... tja.... vetefan varför jag skrev detta egentligen, kanske för att det är så förbannat kul när det låter bra !

// Jörgen

Re: Ville bara säga...

Originally posted by Jöjje69
    Att jag fått ett återfall.... :-)

Ville ha lite bättre ljud i pendlar bilen och till min glädje såg jag att DB-akuten sålde Cerwin-Vega ! In i bilen, ner och sliter upp dörren till butiken och shoppar loss:

1 st Cerwin H4900.4, 4-kanals steg.
    1 st Cerwin VEGA 10".
    1 st 6.5" kit HED.

Och du herrejösses ! Har innan haft känslan att C-V är enbart rock ´n roll och spela högt, så var det sist jag höll på med billjud, men döm om min förvåning när det spelar riktigt bra, tajt, sammanhållet och med bra detaljer !

Kan inte annat än rekommendera dessa prylar, mkt prisvärt och skojsigt !

Lurar nu på att uppgradera frontsystem till VEGA 6,5" kitet, men vi får se

Bara som en liten grej... Typ... Tips, eller... tja.... vetefan varför jag skrev detta egentligen, kanske för att det är så förbannat kul när det låter bra !

// Jörgen
    Hej på dig, Jörgen.

Kul att du fått smak på detta :-))

Har precis samma tanke som dig med ljud i bilen då man åker runt 8 mil var dag...Har en hel del o sätta in, men ingen plats o vara på o sätta in grejerna.

Bor på Orust o har en Vega 154 (den gamla med dubbla upphängningar) som du kan få testa...
    om du har lust o du har blivit "vega frälst" *ler*
    Har nog ett framsystem med...som mer än väl backar upp en vega bas...

Skicka PM i så fall.

Mvh T
    Last edited by BI(L)LJUD; November 5, 2015, 19:36.

Comment

Working...
    X