Announcement

Collapse
No announcement yet.

söker medverkande till bildreportage i svenskt musikmagasin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• söker medverkande till bildreportage i svenskt musikmagasin

Hej!

Mitt namn är Sannah Kvist och jag arbetar som bildredaktör och fotograf på ett svenskt musikmagasin. Vi arbetar i reportageform, och tidningen handlar om människorna bakom musiken och deras berättelser. Vi har funnits i 2 år och jobbar nu med innehållet till nästa nummer som ges ut i maj/juni, i cirka 5000 ex.

Ett av reportagen i nästkommande tidning kommer att vara fotografibaserat och syftar på ett gestalta människor med smala och insnöade intressen som är musikrelaterade. De övriga medverkande är bland annat en person som tillverkar egna analoga synthar, en som är expert på att sjunga baklänges, en som spelar musik via gameboys med flera. Jag kom då att tänka på bilstereofantasterna som ibland även tävlar i detta. Det vore jättekul att ha med någon av er i reportaget!

Porträtten på de enskilda människorna kommer att fotograferas på lämplig plats, i detta fall i eller utanför bilen. Porträtten kommer att vara stillsamma och finstämda och kommer att tryckas på helsida i färg tillsammans med någon liten fråga&svar-text.

Vad jag helt enkelt är ute efter är modeller till detta lilla projekt. Känner du dig träffad eller kanske vet någon som skulle kunna vara intresserad av att ställa upp? Ålder, kön eller geografi är ovidkommande, men väldigt gärna i Göteborg/Stockholm/Malmö-områdena. Södra Sverige alltså.

Hör gärna av er! Porträtten kommer att fotograferas under april månad.

Sannah Kvist
    http://sannahkvist.se
    i@sannahkvist.se

Re: söker medverkande till bildreportage i svenskt musikmagasin

Bege dig till Jönköping och Elmia!
    Dom flesta bilstereo killarna av rang i Sverige är där i dagarna.
    /Harry

Comment

Working...
    X