Ingen överkurs egentligen. Är en inbyggd funktion i viss spelare. Installeras som vanligt typ. Överkurs börjar sen om du vill börja köra högtalarna aktivt var för sig istället för med delningsfilter. Men du kommer kunna ha mycket nytta av det även med delningsfilter. Du skulle få tag i någon som kan demonstrera det för dig så kommer du få en chock
Någon annan kan säkert tipsa om någon i sthlm med omnejd!
Heh låter som extrem överkurs för mig Är det någon som vet någon bra installatör av sådan utrustning runt Stockholm trakten?
Seastreams Garage, PM Shoppen och Backes är firmorna runt Stockholm.
de två första vet jag dessutom kan dema skillnaderna mellan okompat och tidskompad bil.
Och när du väl testat tidskomp kommer du aldrig vilja gå tillbaka.
Roger Edvinsson
Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
helst på saker av kolfiber :-)
Tack för alla tips, ska ta mig en runda imorgon har jag tänkt och se vad som erbjuds. Sen ska man väl hitta ett gäng $$$ för att få till det hela utan att frugan rycker skallen av en
Fast jag kommer montera den i min lilla Corsa och testade den basen och kan säga att jag vart mer än nöjd. MEN givetvis är ju allt relativt, jag är ju inte ute efter att blåsa rent bilen utan förbättra den frånvarande basen men sen får man ju se. Tack för synpunken dock.... Får se när jag sen gnäller på mig själv haha
Comment