Announcement

Collapse
No announcement yet.

DLS Kopior i omlopp i Mälardalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DLS Kopior i omlopp i Mälardalen

Hej Alla Bilstereovänner !

Igår uptäckte jag att det till den motorburna ungdomen här i Enköping såldes falska DLS diskanter och lite annat tvivelaktigt ur en skåpbil med romska herrar.

Dessa produkter var i kartonger som såg lite ut som en blandning av gamla DLS loggan och den nyare randiga designen på lådorna. Det paket jag såg närmare på hette UR2 med det typiska DLS Ultmate gallerdesignen och som vi alla vet finns ingen äkta DLS produkt med det namnet. Men de såg inte helt kassa ut så de lurar uppenbarligen de unga killar och tjejer som är vår nästa generation billjuds fantaster.

Själv var jag stressad och trött och när detta hände och glömde därför ta reg nr på bilen. Om någon ser dessa herrar i sin hemstad eller omgivning, var smartare än jag var och polisanmäl dem och ta regnr så vi kan bli kvitt dessa skojjare som sabbar för sina offer (kunder) och det seriösa svenska företaget DLS.

Länge leve billjuds hobbyn.

Fredde
    sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
    Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

God bless the Amp Doctor !

Re: DLS Kopior i omlopp i Mälardalen

http://www.brc.se/mellanregister/dls...2-5-hogtalare/ kopior av dessa eller?

Comment

Re: DLS Kopior i omlopp i Mälardalen

Kopior, var diskanter med namn UR2, din länk är till UR2.5 mellanregistret. men var själv tvungen att googla och kolla om jag missat något inan jag var 100 % säker.
      sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
      Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

God bless the Amp Doctor !

Comment

Working...
      X