TJO!!
sitter o funderar fram o tillbaka om man är lite knäpp.(kanske inte så lite heller)
har nu en multimediaenhet pioneer avh-5900dvd. men jag spelar mest skivor eller via ipod. och har nu inga extra skärmar eller liknande. men gillar endå denna enhet o låter rätt ok i bilen.
men? hur mycket bättre är egentliggen p88 o p99? just ljudmässigt? blir det rent märktigt skillnad? så att jag skulle bli mega nöjd med ett byte till nån av dessa?
det går att köpa en prossesor till avh enheten med som ska ge den tidskomp osv? men det kakse är bättre att lägga pengarna på nån av dessa enheter? då jag i grund o botten är audiofil eller vad man ska kalla den men gillar coola grejer med tuffa funktiner med hehe.
kanske är rent av overkill med en av dessa reference maskiner med till mitt system?
det jag har o spela med är följande.
Framsystem: Dls iririum 6.2i drivs av ett bryggat dls ultimate a4 slutsteg
Baksystem: Dls reference 7,10or drivs av ett dls ultimate a3 slutsteg
Bas: Dls iridium 12i drivs av ett dls a6
ström kablage är från supra 2x 25kvadrat från batteri.
3x lågnivå kablar från gas (jag skämms) men dls kabeln var slut då jag handla
2x lågnivå splitter från dls till a4 steget.
så vad tycker ni?? satsa på ett byte eller fortsätta multimedia banan?
sitter o funderar fram o tillbaka om man är lite knäpp.(kanske inte så lite heller)
har nu en multimediaenhet pioneer avh-5900dvd. men jag spelar mest skivor eller via ipod. och har nu inga extra skärmar eller liknande. men gillar endå denna enhet o låter rätt ok i bilen.
men? hur mycket bättre är egentliggen p88 o p99? just ljudmässigt? blir det rent märktigt skillnad? så att jag skulle bli mega nöjd med ett byte till nån av dessa?
det går att köpa en prossesor till avh enheten med som ska ge den tidskomp osv? men det kakse är bättre att lägga pengarna på nån av dessa enheter? då jag i grund o botten är audiofil eller vad man ska kalla den men gillar coola grejer med tuffa funktiner med hehe.
kanske är rent av overkill med en av dessa reference maskiner med till mitt system?
det jag har o spela med är följande.
Framsystem: Dls iririum 6.2i drivs av ett bryggat dls ultimate a4 slutsteg
Baksystem: Dls reference 7,10or drivs av ett dls ultimate a3 slutsteg
Bas: Dls iridium 12i drivs av ett dls a6
ström kablage är från supra 2x 25kvadrat från batteri.
3x lågnivå kablar från gas (jag skämms) men dls kabeln var slut då jag handla
2x lågnivå splitter från dls till a4 steget.
så vad tycker ni?? satsa på ett byte eller fortsätta multimedia banan?
Comment