Announcement

Collapse
No announcement yet.

Var hittar man snygga baslådor,typ som denna från Kina kolla vilka fynd du kan göra (

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Var hittar man snygga baslådor,typ som denna från Kina kolla vilka fynd du kan göra (

Handlat en del från Kina,från en sida som heter AliExpress typ som Ebay.
    Jag har gjort otroliga fynd typ stänkskydd till bilen för 4$ samma stänkskydd på Mekonomen kostar 600kr.

Så innan jag ska köpa något kollar jag först på AliExpress.
    Man får leta å söka en del innan man hittar rätt och priset varierar väldigt mycket från olika säljare och de kan vara kassa på engelska så därför får man söka å testa olika ord för att hitta rätt.
    Den här baslådan tyckte jag var snygg,många baslådor är fula å trista.
    Men frakten blir lite dyr på en baslåda så finns det liknade på närmare håll?

http://www.aliexpress.com/item/Steel...231016889.html

Gitarrist HIFI nörd

Re: Var hittar man snygga baslådor,typ som denna från Kina kolla vilka fynd du kan gö

Har hellre en ful som låter bra än ngt överstylat skit som iaf inte passar in i bilen helt ärligt. Å det går ju dessutom å plasta själv å få till former å sen lacka i bilens färg

Comment

Re: Var hittar man snygga baslådor,typ som denna från Kina kolla vilka fynd du kan gö

Och varför en snygg som låter bra.
      Nej men jag letar efter färdigbyggda lite annorlunda lådor.
      Lite roligare ja så är jag inte rik.
      Så tänkte någon svensk designade och byggde snygga lådor.

Originally posted by Holst View Post
      Har hellre en ful som låter bra än ngt överstylat skit som iaf inte passar in i bilen helt ärligt. Å det går ju dessutom å plasta själv å få till former å sen lacka i bilens färg
      Gitarrist HIFI nörd

Comment

Originally posted by bbenderman View Post
        Och varför en snygg som låter bra.
        Nej men jag letar efter färdigbyggda lite annorlunda lådor.
        Lite roligare ja så är jag inte rik.
        Så tänkte någon svensk designade och byggde snygga lådor.
        Designade svensktillverkade lådor som är bra byggda och billiga kan du nog glömma. Går nog inte ihop rent ekonomiskt att göra en sådan låda för serietillverkning med våra svenska löner

Comment

En kompis som tippsade mig om Kina lådan har beställt en.
          Ska komma vilken dag som helst ska bli kul å höra hur den låter.
          Något vi sällan tänker på när vi tänker köpa privat från Kina,å omedelbart tänker Skit å Skräp är att all elektronik/Högtalare är Tillverkat i Kina nu för tiden.
          Gitarrist HIFI nörd

Comment

Working...
          X