Tjenare tänkte höra om det är någon som gör ringar så man kan plasta eller s.k 8or två 6,5ringar som sitter ihop så man bara behöver distansera och spänna över tyg? skulle behövt två s.k 8or eller 4 6.5ringar /MVH An7e
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ringar 6.5or
Collapse
X
-
Tags: None
-
Re: Ringar 6.5or
yes maildaemon precis sånna! har dock ej hittat någon som säljer sånna, blekingebilradios kostar ju 69,00 kr/st kostar typ samma på brl i grannkommunen så är lika dyrt dära, hade varit sjukt simpelt att hitta någon hära som är king på att fräsa ut egna dom behöver inte vara försänkta sånt kan ja styra själv men inte att fräsa ut ringarna
Comment
-
Originally posted by An7e View Postyes maildaemon precis sånna! har dock ej hittat någon som säljer sånna, blekingebilradios kostar ju 69,00 kr/st kostar typ samma på brl i grannkommunen så är lika dyrt dära, hade varit sjukt simpelt att hitta någon hära som är king på att fräsa ut egna dom behöver inte vara försänkta sånt kan ja styra själv men inte att fräsa ut ringarna// Gurra
BMW 530 med Alpine F1, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Comment
-
Originally posted by gurenius View PostDyrt? 69 kronor? Nu fattar jag inte vad du menar.SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
Originally posted by An7e View Postmen clarran du verkar ju fixa dedära så bra styr två ringar som sitter ihop som en åtta å be jimmy skicka hit dom
får bli i sommar isf:PTEAM BROSSAN
SM 2:a i outlaw på Easca SM
Comment
-
138kr per dörr är ju inte mycket pengar. för om ex jag skulle göra dom så kostar ju mdf en slant och sedan så vill man ju ha nåt för arbetet och sedan så ska man skicka det så innan du har ringarna så är du nog långt över 276kr som 4st 6½" ringar kostar på brl. så i min värld så är dom gratis i butikVW Passat TDI -99
Sponsorer
AVD - Sundsvall
ReClean - Östersund
Frassesbilglas.se - Brunflo
RisEtrade.se - Ångsta
OL Constructions (Light ON) - Östersund
Powerchip.se - Sverige
Bilskadecenter - Östersund
Och ett stort tack till Tomas Nilsson - Digital Designs och Martin Alerstam - Inac Batterier
Comment
-
ja det låter ju helt klart som en plan men annars så om du går bet så kan jag göra 8r åt dig om du verkligen vill ha såna. och vill betala för domVW Passat TDI -99
Sponsorer
AVD - Sundsvall
ReClean - Östersund
Frassesbilglas.se - Brunflo
RisEtrade.se - Ångsta
OL Constructions (Light ON) - Östersund
Powerchip.se - Sverige
Bilskadecenter - Östersund
Och ett stort tack till Tomas Nilsson - Digital Designs och Martin Alerstam - Inac Batterier
Comment
-
ska se om jag är så att göra mdf ringar själv men annars så får jag väl höra av mig! blir lättare för mig att bygga som jag har tänkt med en 8aring för två 6,5er än att tjorva till det med en bunt med distanser och diverse en 8aring och så bara spänna över ett flicepläd eller dylikt som är töjbart och går att plasta på!
Comment
Comment